Laat je Grand Seiko zien XI

Blijft een geweldige plaat @daffie :star_struck:

Net ook weer een berichtje naar Japan gestuurd want zonder Grand Seiko is het toch niet…

Een keer heel iets anders, dikkertje in 37mm met een hele lichte zilveren? sunburst.

Ben benieuwd!

42 likes

Oi…wat een plaatje! :ok_hand: Gaaf man…congrats. Zeer benieuwd naar de foto’s binnenkort.

You said it! :muscle:

1 like

Dat is een hele mooie! :star_struck:

Ik kan er niks aan doen maar op zo’n model lijkt het voor mij alsof het dopje van de as van de wijzers is gevallen :face_with_peeking_eye:

1 like

Dopjes reactie uiteraard te verwachten in het GS topic :rofl: :+1:

3 likes

32 likes

@HouwelD Bijzonder mooi! Grappig…het motief op jouw GS en die van @solo (uit dezelfde serie) lijkt hetzelfde te zijn als op mijn SBGA469. :thinking::partying_face: (spachtelputz :joy:)

Ah…gevonden…

22 likes

Haha, ja dat is precies de term die er bij hoort. Niet zoals de GS-Japanners die zullen uitspreken overigens :joy:

3 likes

Sallaz > Zaratsu
Spachtelputz >…?

3 likes

Hier nog een zeer tevreden GS-eigenaar!

Helaas wel net het eerste veegje gemaakt :sob:

29 likes

Heh gedver. :confounded: btw ik zie 'm op de foto’s niet…

2 likes

Gefeliciteerd! :+1:t3: Nu met durf weer verder :wink:

3 likes

:star_struck:

Ps. Kroon niet helemaal ingedraaid?

2 likes

De GS liet een windje. :dash:

2 likes

Gebeurde bij mij 2 weken geleden ook. Kras op een schakel van de band. 3 dagen na aanschaf! :open_mouth:. Doet even zeer totdat je beseft dat het de eerste van de onvermijdelijke volgende krasjes is.

6 likes

Ja toch altijd weer even een momentje :sweat_smile:

Nee zit aan de andere kant op 1 van de schakels. Niks ergs, maar in onverbiddelijk licht zie je het.

Zo is het! Heb het gelukkig al veel vaker meegemaakt. Maar de eerste is toch altijd even pijnlijk haha

Zag het bij het posten ook, heb het nu net dichtgedraaid. Gelukkig niet wezen zwemmen vandaag :joy:

Dat moet het zijn! :rofl:

So very true :v:

4 likes

Bij mij in de eerste week. Het horloge waar ik voorzichtigst mee ben. Of denk te zijn. :laughing:

Mijn andere horloges zijn nog smetteloos.

2 likes

Goed weekend allemaal :ok_hand::sunny::tulip:

21 likes

Dat heeft bij een paar dagen langer geduurd. Ik had net een Seiko Astron, ik was er zoooooo blij mee :star_struck:. Vervolgens doe ik de duur van het slot met de sleutel, dit doe ik altijd met de rechterhand totdat ik mijn handen een keer vol had. En de deur opendeed met links… Je raadt het vast al… Sla met het opendoen met de Astron tegen de muur :dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:
Ik heb mijzelf daar buiten staan uitschelden met woorden die ik hier niet zal herhalen :sweat_smile:

Maar ja, wel de hele bezel naar de kloten :sob::sob::sob:

3 likes

Fijn weekend!

41 likes

Damn…die blijft toch wel erg mooi hoor! :star_struck::+1::wink:

2 likes