Laat je Grand Seiko zien XI

Haha. Het is een eerste inleidende beschieting.
Ik zoek, uhh de vriend, als start titanium, > 38mm en kwam al snel bij deze uit. En hij is mooi. Vandaar. Maar ook om de reden van overlap twijfel

2 likes

Mooi man, gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Ik denk persoonlijk dat als je deze allebei hebt je op een gegeven moment een voorkeur gaat krijgen en er binnen no-time één alsnog uitvliegt. Maar dat is mijn ervaring toen ik zoiets deed. Maar miss ervaar jij dat heel anders hoor. :wink:

Is titanium wel echt een must? Een grotere maat kan ik me voorstellen als daar je voorkeur ligt.

2 likes

33 likes

Van harte gefeliciteerd. Goed aandenken, dat horloge :laughing:

1 like

Gefeliciteerd! En een prachtige GS :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd met beiden :tada::tada::tada:

1 like

Heb je dat horloge nou gekocht omdat ze ja zei, of omdat ze nee zei, jij op een enorme Geisha binge ging, en toen nog wat doekoe over had voor een horloge? Dan weet ik waar ik je mee moet feliciteren. :wink::+1:

1 like

Niet doen. Dat werkte bij je Citizens ook niet :wink:

1 like

Ja dat was nog voor ik die 439 kocht. Vond hem tof, maar hij kwam niet in de top 3 van wat ik toen allemaal gepast had (stuk of 12).

Ook omdat ik die kleur niet helemaal zag met mijn garderobe.

Maar kan me voorstellen dat jij hem heel tof gaat vinden. Hij viel mij niet op als (te) dik. Was een mooie kast.

2 likes

Heerlijk en gefeliciteerd!

1 like

Duidelijk. In weinig licht zijn ze zelfs bijna hetzelfde.

2 likes

Ja ik ben heel benieuwd. Ik moet sowieso eens iets in het echt gaan bekijken voordat ik een keuze kan maken. Maar ik heb wel al een kleine oriëntatie in een collage gezet. :face_holding_back_tears: :v: Dat helpt me al een beetje om te vergelijken. Dus een beetje in deze richting.

18 likes

De SLGH vind ik de toppers😍

Die eerste 2 zijn mijn favorieten. En die ene 003 :thinking:

1 like

Ik vind het super lastig. Eigenlijk wil ik ze allemaal :grimacing: Zou een hele mooie GS-Only-Collectie kunnen zijn. Stop de tijd! :crazy_face:

Ik denk dat ik nu een beetje naar de SBGH343 in het groen neig. Vanwege het Ti en de maat. Of de SBGA413 Shunbun. De SLGB005 violet vind ik ook schitterend, maar qua prijs ook wel flink over budget.

2 likes

Me too
Zal ik dan… ?

Graag donkerblauw en donkergroen

1 like

Paar dagen geleden overgenomen van een mede forum lid. Eerste GS en ideaal formaat

32 likes

Veel plezier met dit mooie horloge!