Zooooo mooi. Congrats!
Ongelooflijk fraai ![]()
Geweldig!
Hoe dun kan een secondewijzer zijn�!? ![]()
Veel draagplezier.
Lekker manā¦weer een beauty erbij in de collectie. ![]()
Prachtig!!
Mooi! Congrats! ![]()
Inderdaad zeg!
Maar allemaal nog redelijk vlot verlopen toch Chris? Zo lang geleden kregen we de vraag niet hier om te helpen bij je keuze
Gefeliciteerd! Heel mooi horloge. En een heerlijke GS-set heb je nu.
@Fate_Amenable_To_Change wat een schandalig lekkere GS.
En zoals Petteflet al zei: heerlijke GS set heb je nu!
(Hiervoor was het maar magertjes natuurlijk, maar nuā¦
)
In het kader van mān zoektocht naar mān eerste GS heb ik weer iets op een rijtje gezet. Voor mij zijn dit wel de 6 mooiste Spring drive uit deze collectie. Ik vind de bovenste 3 het mooist
![]()
Zeg, vind je het erg dat ik niet mezelf slapeloze nachten ga bezorgen door de vraag te stellen welke ik het mooiste zou vinden?! Hoe ga je hier nou een keuze uit maken?!
![]()
Ik vind de 413 Japanse bloesem het mooist van dit zestal. Die plaat is heel bijzonder.
Benieuwd waar jij uiteindelijk op uitkomt. De reis is sowieso al erg leuk altijdā¦dus geniet ervan. ![]()
![]()
Haha ja daarom, het is gewoon zo lastig kiezen in de snoepjeswinkel van GS. Maar wat dat betreft kan je ook geen foute keuze maken ![]()
Checke die dial textuur van de 509.
Ik vond het wel interessant de verschillende kastvormen nu echt te kunnen zien. Ik had me daar eerder nog niet zo in verdiept.
M30 - 62GS
M10
M26 - 44GS
Ja en ik denk ook blijvend mooi. Dat is misschien bij platen die net iets teveel zijn minder. Ja de reis is zeker leuk! Ik neem er nu ook eindelijk eens de tijd voor. Anders dan voorheen ![]()
P.S. Je zag vast al dat ik jouw 469 voor de collage heb gebruikt? Dat was de beste foto van het net ![]()
![]()
Thx. Ja ik had 'm gespot idd.
Ja fantastisch zeg ![]()
Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Even heel leuk en spannend in het begin maar daarna too much. Een GS plaat moet voor mij subtiel zijn.
Gefeliciteerd met
erg mooi horloge! ![]()
![]()
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Je hebt ondertussen wel de mooiste GS collectie van het forum.