Laat je Grand Seiko zien XI

Er staan bij mij in de buurt een aantal van die prachtige bloesembomen. Altijd als ik ze zie moet ik aan de GS Shunbun denken :slightly_smiling_face: :ok_hand:

15 likes

32 likes

Binnen op 3 dagen uit Japan.

Wat een pracht :star_struck:

(Mooi die hologram op de caseback alleen onder een bepaalde hoek zichtbaar)

Weer niks overdreven van de verkoper, is in nieuwstaat! Alleen wat stof van de oude GS doos. Blijft mooi met die papieren/boekjes.

SBGR051

39 likes

Heerlijk man! :+1: Dubbel logo en caseback met hologram. :partying_face::clinking_glasses:

2 likes

Heel mooi! :+1:

1 like

Topper! :ok_hand:t2: Veel draagplezier.

1 like

Heel mooi! :clap: Gefeliciteerd met dit pareltje.

1 like

26 likes

Mensen, het is niet vast te leggen, maar voor wie het nog niet in real life heeft gezien: de champagne GS plaat is werkelijk fantastisch!

27 likes

Ik hoef je niet te vertellen welke mijn favoriet is…maar de SBWG283 (lekker zo, op leer) vind ik ook prachtig. Heerlijk dressy.

1 like

Nee en volgens mij heb jij ook een hele goede keuze gemaakt. Echt heel mooi!
Had je eigenlijk nog meer modellen op je shortlist staan?

1 like

In eerste instantie ging ik voor de Shunbun maar titanium vind ik persoonlijk niet fijn dragen. Bovendien raakte ik -na me een tijd verdiept te hebben in het merk- in de ban van UFA maar de SLGB003 viel al snel af (want ook titaan) De SLGB001 was geen optie. (42 mille). Daar komt nog bij dat ik de van zwart naar paars kleurende plaat ongelofelijk mooi vind dus de keuze was snel gemaakt.

4 likes

Yes mooi ding!
Heb de 251 een keer om de pols mogen hebben en was er ook weg van. Echt tof, enjoy!

2 likes

Eens

28 likes

Eens! Wat mij betreft verreweg dé mooiste kleur GS wijzerplaat. Ik vind het werkelijk betoverend mooi :clinking_glasses::ok_hand:

Moest er maar snel weer eens een gaan komen dacht ik zo.

37 likes

22 likes

35 likes

Het kopen van dit horloge was een hele reis. Met escalaties, gesprekken met banken, fouten, inklaringsproblemen, en heel, heel veel gedoe. Komt nog wel eens een topic over, maar het is in ieder geval volbracht. :slight_smile:

56 likes

Gefeliciteerd.
Prachtige Grand Seiko weer!

1 like

Nice!!

1 like