Laat je Grand Seiko zien XI

Strak plan dan! ben erg benieuwd hoe deze zich in het echt manifesteert. Hier ook even een bestedingsstop door de aankoop van een nieuw huis :grinning:

2 likes

26 likes

Ik was even in de veronderstelling dat je het over die Credor had toen je zei “Deze gaat er ook nog komen.” Heftig in ieder geval… :grin:

Helemaal mee eens!

1 like

ik heb hem in ChatGPT even op een donkerbruine Croco gezet: :drooling_face:

1 like

9mm dik!

Alleen wel veelste klein met 32.3mm

5 likes

Ha Chris, die Stardust goud is echt verschrikkelijk mooi :+1: En mooi gedaan om de powerreserve in de case back te doen. De Kodo heeft een prachtige techniek maar de tourbillon vind ik echt overbodig, Maar zou jij niet de Credor blossom willen Chris, wel een skeleton maar die blossom verwijst wel mooi naar Japan? Maar ben een cultuur barbaar he, maar die Credor Fugaku met tourbillon vind ik echt niet mooi, moet je ook heel lang voor sparen :wink:. Heb het natuurlijk niet over het mechaniek maar gewoon over de looks, zou echt niet bij mij passen.

2 likes

Die SBGY043 is wel mooi. Maar zelfs op de foto’s al subtiel, dus ben heel benieuwd hoe die er in gewoon daglicht uitziet.

Geen fan van de duikers en dat gebeitelde modelletje.

1 like

Prachtig deze! De donkerblauwe wijzerplaat viel hier sowieso al in de smaak, leuk dat deze nu terug komt in een ander model.

(GS voor de sfeer)

22 likes

Heel donker, aan de eerste beelden te zien. Van mij mocht het wat feller zijn :thinking:

https://youtube.com/shorts/1TG_0sFWKh0?is=GuZCQ5k23n85sva7

Helemaal mee eens.

IMG_7117

16 likes

Net filmpje van de divers zitten kijken, maar daar word ik wel ontzettend hebberig van zeg! Hele gave horloges (ben ook wel van sportief en duikers). Jammer dat ze wel heel érg aan de prijs zijn.

4 likes

Ik ook maar ik vind die in de dial gepropte power reserve een deal breaker.

3 likes

Een Top idee!

1 like

Idd. Eindelijk een kleinere blauwe GS duiker die op mijn pols past, maar min 4K te duur. Echt zonde. Was anders wat mij betreft een no brainer. Mooiste horloge van W&W tot nu toe. Verdomme he…

3 likes

Same same here… Welke kleur?

:smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Beauty and the beast (die laatste draagt hem)…

Hij zit er nu goed op @vintage4all :grin:

38 likes

31 likes

36 likes