Wauw,![]()
Dank u!
Een vraag aan jou als ervaren GS/Credor verzamelaar; heb je ooit de Kuon in handen gehad? Ik hink continu van gedachten over de volgende grote aankoop (en maar goed ook want het mag best even duren), en ik blijf terugkomen naar de Kuon, alleen is het natuurlijk onmogelijk om deze te proberen voor aankoop…
Die reflectie van het logo in de wijzers ![]()
Nee helaas die heb ik nooit in het echt gezien. Ik weet nog dat hij net uitkwam toen ik mijn Eichi op ging halen. Ik zat naarstig ergens in een buitenland in een trein te googelen om te kijken of dit een veel meer betaalbare vervanger zou zijn, en of ik de Eichi beter kon laten. Maar dat bleek het toch niet.
Ik weet dat @Fate_Amenable_To_Change er toen ook in geinteresseerd was, wie weet heeft hij hem ooit gezien?
Ik houd zelf niet van geïntegreerde banden. Dan kun je er nooit een leren bandje op zetten. En moet je maar afwachten of de stalen band je goed past.
Er zijn ook andere Credors met spring drive en stalen banden uit de Node serie. Daar had ik er een van die ik hier op het forum verkocht heb. Die vond ik ook mooi. Maar die hebben geen porceleinen wijzerplaat.
Helaas, ik ook niet. Ik heb ook getwijfeld, maar de maat en het geïntegreerde concept houden me tegen. Ik heb dus ook nooit serieuze pogingen gedaan om er eentje te zien, maar binnen Europa zie je ze toch nooit.
Soort van; want helemaal in het plastic. Is toch anders dan zonder:
Zonder meer een mooi horloge, maar niet de wow factor voor mij.
Hij staat bij mij ook op het favorieten lijstje, wat een prachtig horloge vind ik het.
Heerlijke GS, super lekkere foto’s!
Ja lekker he?! ![]()
Ik heb mijn eigen reflectie laatst weg moeten photoshoppen omdat het zo perfect gepolijst is. ![]()
Dank U ![]()
Waar is dit je gelukt? ![]()
Japan, daar is dat niet zo moelijk😉.
Deze had overigens wel de wow factor, en niet zo’n beetje ook:
Het is een hele slechte foto, dus wellicht moeilijk voor te stellen. Maar deze wijzerplaat is fantastisch👌🏻
Haha, dat verklaart het.
En dat kan ik me helemaal voorstellen, maar daar is het budget helaas niet naar en gaat het ook nooit worden denk ik ![]()
Denk dat een eventuele zwarte variant me veel beter zou bevallen.
![]()