Ja hè, alsof ze beiden de opdracht kregen om een white birch te maken en het tegelijk zijn gaan ontwerpen!
Ik vind het medallionetje wel wat hebben inmiddels, net een soort UV-print (of is het dat gewoon
):
Ja hè, alsof ze beiden de opdracht kregen om een white birch te maken en het tegelijk zijn gaan ontwerpen!
Ik vind het medallionetje wel wat hebben inmiddels, net een soort UV-print (of is het dat gewoon
):
Ik zie net in deze youtube video dat je de SBGZ011 in beweging moet zien om hem te snappen. Zeker op fullscreen zie je hoe de graveringen als stromend water lijken. Knap gedaan.
Is gewoon een heel tof horloge. Geen allemansvriend maar wel gaaf.
De nieuwe Grand Seiko’s Heritage Collection SBGH376 horloge. ![]()
Copyright right pictures Notebookcheck.nl
Mooi! Ik heb de rose gouden in het echt gezien, schitterend stuk. Ik snap alleen niet dat ze daar niet hun nieuwe hi beat uurwerken in steken. Dan zouden ze een stuk dunner zijn.
Ik heb kunnen vinden dat caliber 9SA5 een 3mm grotere diameter heeft; misschien past het gewoon niet zomaar? Ik kan me voorstellen dat het voor een gelimiteerde oplage niet de moeite waard is om een bestaande kast te modificeren om er een nieuw uurwerk in te passen. Maar super jammer, want de 9SA5 is prachtig (@Boetje waar blijven die foto’s
)
Ik krijg het niet voor elkaar om een fatsoenlijke foto van het uurwerk te nemen zonder de band los te maken. Dus denk niet dat het er van gaat komen ![]()
Van de voorkant wil wel lukken ![]()
Dat zou wel eens goed kunnen zijn. Dan zou ik nog liever een 40mm kast met platte caseback hebben dan de 38 met die bolle achterkant. Gelukkig is het een non issue, want het is toch veel te duur ![]()
Voor een 30k horloge moet alles kloppen en dit is veel te dik imho. Maar ze zijn wel prachtig, de rose gouden variant vind ik nog wat mooier zelfs ![]()
Prachtig!