Die wijzerplaat is echt crazy. Skyflake deed veel in verschillend licht maar dit is echt nog een stap verder.
Rustig hier…
2 NA in één weekend, Ed? Jij slaat spijkers met koppen, zeg. ![]()
Ook twee vertrokken; de VPC en de Speedy 3861 zijn eruit, de Staudt en Shunbun erin. Volgende week de 114300 terug van service en dan eindelijk weer eens compleet. Denk dat de afgelopen 9 maanden er altijd wel iets te koop stond, onderweg was, in pre-order stond of gemaakt werd. Alhoewel ik nog niet overtuigd ben dan de Shunbun een blijver is
.
Heel proper
Echt heel mooi
Wel echt iets bijzonders die Shunbun! Prachtig horloge!
Thanks! Ja, deze kast draagt ook beter dan de Skyflake, die wijzerplaat is geweldig en ik had nog nooit een GS bracelet gehad maar die is gewoon dikke prima. Titanium altijd even wennen maar draagt fijn.
Het is alleen wel erg monochroom. Ik had heel graag een hitte geblauwde secondewijzer gezien om dat te breken.
Maar an sich is de hoop nog niet opgegeven hoor. We komen er denk ik wel. Dit is gewoon mooi:
Ja die begrijp ik wel. Dat hebben ze bij de vergelijkbare SBGA445 wel gedaan. Maar nog steeds, de Shunbun is schitterend mooi. ![]()
Ik snap hem! De wijzerplaat is natuurlijk ook niet continue roze maar wat lichter van kleur. Wel lekker dynamisch die plaat! ![]()
Jawel, ik heb op 13 april 2024 een SBGX063 van je gekocht, met stalen bracelet.
Oh ja. Je hebt gelijk. Die heb ik denk ik minder dan 36 uur in bezit gehad ![]()
Edit: En bedankt. Nu moest ik tellen hoeveel horloges hier de voordeur zijn langs gegaan sinds ik lid ben en kom ik op 42 gekocht en 39 verkocht sinds april 23. Ik troost me met de gedachte dat ik daarmee de top 50 hier niet haal.