Nou, alsnog indrukwekkend hoor!
En hoeveel € in afschrijving is dat?

Maar zal het eens berekenen vandaag.
Ik zou er niet aan beginnen, het zal confronterend zijn vrees ik ![]()
Ik ben opzoek naar het uithuil topic inderdaad.
Ja maar daarbij is de wijzerplaat echt (veel) te donker en saai. Deze is wit, zilver, licht roze. De andere grijs… Althans dat is mijn ervaring.
Maar vele smaken en ervaringen rijker, zodat je beter weet wat je wilt!
Grappig, als er een blauwe wijzer bij een roze plaat zou zitten zou ik 'm nooit gekocht hebben omdat ik die combinatie niet om aan te gluren vind. Blauwe wijzers tegen een witte achtergrond, prima, maar bij roze ben je mij helemaal kwijt. Zo zie je maar weer.
Laat ik eens mee doen met een kloddertje roze hier:
Ik had ook niks anders dan een volledig tegenovergestelde mening van je verwacht. Ik wil nu wel nog liever een blauwe secondewijzer.
Nou, zoek iemand met een Taisetsu op die 'm wil verbeteren, en voila. Een unieke kans tot modden is geboren. ![]()
Ik heb zo een vermoeden dat afschrijving totaal niet relevant of belangrijk is wanneer er binnen 36 maanden 42 gekocht en 39 verkocht worden.
Die dynamiek in de plaat maakt voor mij een andere kleur secondewijzer minder noodzakelijk. De plaat blijft anders - steeds zoekende naar wanneer is dat ding nou eens roze.
Snap wel wat Pjotr zegt - al zou dan een ‘gouden’ secondewijzer misschien mooier staan icm het gouden GS-logo
Waanzinnig, gefeliciteerd!
Hoi
Nieuw mooi thema
Prachtig!
deze verdient wat meer licht denk ik?