Laat je Grand Seiko zien XI

Mooi die SBGY007 Petteflet! Veel plezier met deze aanwinst.

1 like

Prachtige horloges @Vanne en @Petteflet! Veel draagplezier.

2 likes

Gefeliciteerd! Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook direct een knaller!

Als je dit lang genoeg draagt zou je zo maar kunnen merken dat dit soort horloges het ook prima doen bij een t-shirt of polo. :wink:

2 likes

prachtige dingen zijn het, tzt zal er hier er ook weer eens eentje komen

heerlijke bandenswapper ook :+1:

24 likes

Bedankt iedereen voor de felicitaties! :slightly_smiling_face:

Dat is zeker waar! :sweat_smile:

Ik denk dat je gelijk hebt :ok_hand:

Ja ik wil ook nog wel van alles gaan proberen. Lijkt me heel leuk. :slight_smile:

19 likes

23 likes

Gefeliciteerd, prachtig!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie GS!

Ik moet zeggen dat ik wel verrast ben over je keuze. Voor mijn gevoel bestond je shortlist vooral uit Heritage modellen met een stalen band. Zeg maar de iets meer sportieve look.

Desalniettemin een hele mooie nieuwe aanwinst!

2 likes

Gefeliciteerd heel mooie aankoop :star_struck: :ok_hand:

1 like

Kunst! Gefeliciteerd!

1 like

24 likes

Ja het is ook wel verrassend. Maar toch checkt deze wel heel veel hokjes van wat ik zoek. En ik blijf het ‘kiezen’ binnen GS lastig vinden, omdat er zóveel variatie zit in de modellen/uurwerken etc. Je kan gewoon niet verkeerd kiezen vind ik.

1 like

Een beauty, prachtig! Ik deel Fate’s mening, een dresser kan onder de hemdsmouwen maar evengoed onder een t-shirt. Doe ik zelf ook. Omgekeerd - een dikke toolwatch combineren met een formele outfit vind ik dan weer lastig maar dát is heel persoonlijk natuurlijk.

2 likes

Dat is ook zeker waar! Kan heel goed. Ik moet het alleen nog een beetje wennen qua dragen cq er voorzichtig mee zijn. Daar heb ik met mijn toolwatches veel minder moeite mee en die doe ik eigenlijk nooit van de pols.

Ik vind hem zo mooi :face_with_peeking_eye: :raised_hands:

32 likes

Mijn ervaring is: hoe voorzichtiger je bent, hoe sneller de eerste krasjes verschijnen. Geforceerd voorzichtig omgaan heeft bij mij juist het tegenovergestelde effect.

Onlangs heb ik een SLGB005 aangeschaft en vooral de bracelet lijkt erg gevoelig, ondanks de geborstelde schakels. De eerste kleine “battle scars” zitten er inmiddels al op.

Hoe dan ook: veel plezier gewenst met dit prachtige stuk.

2 likes

Ja heb je ook gelijk in. Het is dan ook vooral even wennen. Krassen voorkom je gewoon niet op zo’n volledig gepolijst horloge. Maar mooi is het wel!

Thanks! Jouw SLGB005 vind ik ook schitterend.

Net nog even een loupe erbij gepakt om wat details te bekijken. :ok_hand:

32 likes

Gefeliciteerd @Pjotr @Vanne @Petteflet met jullie prachtige GS aanwinsten! :partying_face::ok_hand:

3 likes

Vanavond deze…

32 likes

Tijd niet gedragen, maar wel erg tof. Heb soms beetje moeite met die polished wijzers op een witte plaat, toch wat minder contrast, en daardoor grijp ik meestal naar wat anders.

Vraag voor de groep, bestaat er ook een titanium buckle van GS zelf? Ik draag deze altijd met een leren band, maar zit dan gewoon een rvs buckle op…

30 likes

Goodmorning !

26 likes