Ik zag laatst weer een video van Teddy Baldassare en daar kwam de wagtail moonlit birch langs. Ik ben een beetje verliefd aan het worden ![]()
Toevallig zat ik er net ook nog naar te kijken.
Heel mooi horloge!
Heb je nog een voorkeur voor de lichte of donkere plaat?
Schitterend horloge in het echt ook! Als ik de slgw005 niet had, stond die bovenaan mijn wishlist.
Als ze deze ooit met een Spring Drive handwinder maken dan sta ik vooraan in de rij denk ik. Ik vind GS altijd mooier op leren banden en het totaalplaatje van die dunne E9 kast met de dunnere wijzers en geborstelde bezel, no date enz is gewoon fantastisch mooi ![]()
Ik heb deze al dus, sowieso de donkere ![]()
Vandaar de blauwe
Maar ik snap dat je liever spring drive wilt als je al een high beat hebt ja. Ik wil eigenlijk ook wel een spring drive eens.
Behalve het uurwerk zijn ze natuurlijk compleet verschillend, dus het zou niet eens zo gek zijn om ze beide te hebben. Maar SD is ook een knap staaltje techniek en als GS fan mis ik nog eentje in mijn horlogedoos. En GS kennende kan het wel eens goed zijn dat er ooit zoiets komt ![]()
Maar het 9SA4 uurwerk is wel een plaatje om te zien. Daar komt een case back met doorkijk goed tot zijn recht.
Klopt! Ik heb eentje in slgw005. Ik vind die 007 echt schitterend, maar om nu 2 keer hetzelfde uurwerk te hebben… daarom hoop ik dat GS iets gelijkaardigs ooit eens uitbrengt met SD ![]()
Een plaatje is het zeker! De achterkant van mijn 005:
Quartzserviceupdate…
Toch fijn als de prijs meer dan het dubbele van de indicatie is. In ieder geval is het quartz uurwerk ‘gesmeerd’. Kan er weer een paar weken tegen!
En slecht 5 maanden kwijt geweest. ![]()
![]()
Dit is toch krankzinnig?! En met zo een waardeloze generieke geplakte beschrijving? Ik zou hier contact over opnemen en het niet accepteren. Of ze moeten toch meer werk hebben verricht, maar de specificatie moet dan overnieuw.
Wat een bullshit zeg.
Niet normaal. Als de kosten meer dan het dubbele zijn dan hun eigen inschatting dan moeten ze jou als klant toch tenminste een heads up geven en vragen wat je wil ![]()
Die melding heb ik wel gehad maar ja, wat moet je dan? Nee zeggen?
Ok. Geeft wel een nare bijsmaak zo’n duur geintje
Het helpt heel erg om meer tijd te investeren in andere hobby’s dan horlogemeuk. Maar dat loslaten valt na 42 jaar hobbyen niet mee.
![]()
Aha dan snap ik dat wel ja ![]()
Daar kan niks aan tippen vind ik
Onwijs mooi. Daarom zou ik zelf nog heel graag de SLGW003 willen hebben. Lijkt me een heerlijk setje samen met de Spring Drive handwinder.
Edit: Of eventueel de 007, om een donkere plaat te hebben als tegenhanger. ![]()
Prachtig!