Congratz!!
Prachtig horloge.
Doet me een beetje denken aan de Seiko presage ssa343j1
Congratz!!
Prachtig horloge.
Doet me een beetje denken aan de Seiko presage ssa343j1
Ik ken de gedachte, maar als je geen man van donkere platen bent, zou ik het niet doen. Blijf trouw aan wat je echt mooi vindt. Tegenhangers in deze prijsklassen zijn misschien wel behoorlijke investeringen voor hoeveel je ze dan zou dragen.
Maar als je het net zo mooi vindt. Dan is het wel weer een lekkere variatie!
Belachelijk!! Volgende keer naar een Forum sleutelaar gaan…
Deze prijs is echt volkomen bizar, imho.
Wat hebben ze gedaan voor dat geld en gedurende die 5 (!) maanden?
Polijsten, een batterij, smering en een waterdichtheidstest voor €555,-? Waarbij polijsten (Zaratsu) dan nog een aanname is…
Haha ik zag het filmpje ook afgelopen weekend en deze veroorzaakte hetzelfde effect. Helaas was dat wel snel voorbij toen ik daarna in de horloge spaarpot keek ![]()
Ja heb je gelijk in. Voor het “overzicht” en evenwicht is het leuk, maar uiteindelijk werkt het niet. Ik vind die lichte plaat gewoon veel mooier. ![]()
Maar nu eerst nog genieten van deze ![]()
Overhemd is ook mooi
Niet eens polijsten, ik heb gezegd dat ik de buitenkant in dezelfde staat terug wil.
Even voor de duidelijkheid, dit werd eerder gepost in dit topic:

Alhoewel ik het ook echt een belachelijk prijs blijf vinden heb ik dus blijkbaar maar voor iets meer dan een halve complete service betaald…
Thanks!
Daar zou GS eigenlijk een dial voor moeten maken hè? ![]()
zo, ik snap dat een fiets-koerier naar Japan niet goedkoop is, maar… ![]()
Ik vind 1000 euro voor een chrono (Omega) al veel geld maar een time only mechanische GS voor 1150 is echt duur.
Het zijn idiote prijzen. Voor mij zeker niet in verhouding met Quartz. Ook niet high end Quartz
Eens, de Springdrive voor 1600 is ook absurd, dat betaal ik ook bij Tagheuer maar een group 7 uurwerk:
Dat vind ik wel een pittige prijslijst
Zeker als je je bedenkt dat GS iedere 3 tot 4 jaar een servicebeurt adviseert.
Waardeloos zeg. ![]()
Mijn Silver 44GS Hi-Beat…wat een beauty is het toch. Nog steeds met plezier om de pols…en eraf ook.
(vandaag is iig de conclusie…ze blijft gewoon!)
Precies dat. Zeker voor een Quartz