Laat je Grand Seiko zien XI

Ik vind dit echt wel cool hoor! Maar wel een buts geld natuurlijk. Over een jaartje eens op de grijze markt kijken. :slightly_smiling_face:

2 likes

Probeer het anders eens met de SBGP017. :slight_smile:

https://www.chrono24.nl/grandseiko/---44gs-55-2000-sbgp017-ss-ss-qz--3--id46403283.htm?searchHash=d78deccf_YH2DJP&pos=1

Maar die zijn sowieso dun gezaaid.

1 like

Crosspost:
Vanmorgen mijn nieuwe aanwinst opgehaald bij een fijn forumlid: Grand Seiko SBGP009!
Wat een heerlijk horloge en wat een afwerking!

41 likes

Dees verscheen nét in m’n C24. Dank voor het delen. Man wat zijn ze duur geworden en dat voor ‘maar’ een quartz GS. Laatste keer dat ik ermee bezig was, waren ze flink onder de 4k.

1 like

Dat blauw :blue_heart:

Wat denk je, als deze in het pikzwart verschijnt :ok_hand:

GS is populairder, en jij zoekt naar een zeldzame limited met een van de populairste patronen op de wijzerplaat. Tja.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst. Prachtig horloge!

1 like

Heel gaaf met die ster erop!

1 like

25 likes

26 likes

Heel mooi man!! Congrats!

1 like

Goedemiddag,

Hier gezellig grillen met de schoonfamilie.

29 likes

33 likes

Prachtig! Ik dacht een split second dat ik niet langer de enige op HF was met een SBGA507 :flushed: Gelukkig was ik nog niet voldoende gemarineerd in Sauvignon Blanc om het gemis van de power reserve meter te spotten :wink::slightly_smiling_face:

34 likes

Die is vet!

1 like

Lekker in het zonnetje. Dan komt de wijzerplaat echt tot leven!

36 likes

Guusje vindt er het zijne van :slightly_smiling_face:

34 likes

Mijn mening ook :slightly_smiling_face: Ik zal 'm komende week eens opduikelen en er wat nieuwe foto’s van maken :camera_flash:

Pfoeeee :heart_eyes: