No worries hoor. Mijn foto was geen inhaker op de discussie. Inderdaad heel mooi maar ik geloof dat het bij mij ook geen blijver is.
Ik ook. Ongedragen. De klik die ik dacht te hebben tijdens aankoop heb ik daarna nooit meer gehad. Het gewicht - of gebrek daaraan - staat me ook wat tegen. Als de dial rozer was geweest had het horloge veel meer toegevoegde waarde hebben gehad in mijn verzameling.
In de doos naast Skyflake zou het een mooi plaatje zijn ![]()
Bijzonder dat hij dan ongedragen is.
Elke keer als je hem om wilde doen dacht je:
Nee die is niet zwaar genoeg?
Niet echt. Ik heb het horloge onder enige tijdsdruk gekocht en twijfelde toen al iets aan het gewicht. Thuisgekomen in de doos terecht gekomen. En via de doos in de kluis terecht gekomen.
Elke keer als ik hem om deed dacht ik: “De <Skyflake/Kirazuri/quartshitter> zit lekkerder en smoelt beter.” ![]()
mee eens ![]()
Prachtig horloge. Ben jaloers, niet afgunstig😁. Geniet ervan.
Dank je man! En doe ik. Ik denk morgen weer ![]()
Zit er nou een stofje op de wijzerplaat @El_penumbra? Geintje natuurlijk ![]()
Blijft ontzettend mooi! ![]()
Van die strakke wijzers krijg ik echt nooit genoeg.
Dit is zo’n parel!
Die mis ik nou ![]()









