Laat je Grand Seiko zien XI

Ik steun vandaag het team met de zwarte wijzerplaten! :smiley:

37 likes

Een mooie SBGX261 staat ook hoog op mijn wensenlijst, helemaal bovenaan wel te verstaan.

2 likes

Gaaf met die band er omheen. Me like!

1 like

Shunbun met wat roze bloemetjes doet het altijd goed! :cherry_blossom: :cherry_blossom: :cherry_blossom:

31 likes



:yum:

36.5mm

36 likes

Oeh heel fraai, zeker de blauwe! Ref nr? Handopwinder?

1 like

Nog een in het avondlicht. De scherpte van (onder meer) de wijzers blijft schitterend.

40 likes
2 likes

Als dat een SBGP011 is is hij niet zwart, Henk. Da witte gij ook.


:point_down:

Sorry voor de kutfoto, maar toe maar.

19 likes

Wie? :grin:

Zeker! Handopwinder en 36.5mm bij 11.6mm.

1 like

22 likes

Fijne avond.

32 likes

22 likes

Moeders mooiste vandaag :smile:

28 likes

32 likes

Iemand nog op zoek naar een champagne quartz met verse GS service?

29 likes

17 likes


33 likes

Mooi kleurtje… :ok_hand:

1 like