Laat je Grand Seiko zien XI

9 likes

20 likes

Zelfde hier ja.
Inmiddels best wat gepast aan kastvormen en op de foto of “bij een ander” vrijwel allemaal echt geweldig.
Maar eenmaal om de pols…

15 likes

En dan zie ik dit en ga ik direct weer twijfelen :joy:
Geweldig apparaat dit!

1 like

Exclusiviteit met bijhorend logo’s of subtiele verwijzingen verkoopt als zoete broodjes,daarvoor is die 9 een top marketing zet naar mijn bescheiden mening,maar liever nog nummer 7 :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Het exemplaar van @Pjotr? Evengoed, de Shunbun blijft mooi. En aanlokkelijk.

1 like

Grazie! Inderdaad van hem overgenomen met inruil van de sbgv. Erg content met de Shunbun :cherry_blossom:

1 like