Laat je Grand Seiko zien XI

Welke referentie is de lichte wijzerplaat? Ziet inderdaad zeer mooi uit!!

1 like

SBGW289, ik weet het omdat die als 1 van de 3 in mijn C24 watchlist staat (ik acteer er alleen niet op).

2 likes

De mijne ook, dat wil zeggen 18,5 a 19. Ik zou je bijna willen adviseren om 'm eens een week of twee te dragen, gewoon aan een stuk, en dan nog eens voor jezelf te voelen of dat nou echt te klein is.

Dat zou een doodzonde zijn, maar extra schakels zijn bestelbaar.

Dank!

@DeTimmerman, @YY77 heeft heel erg gelijk. Ik heb er een dikke drie jaar naar zitten loeren voor ik er iets aan deed. Bij mij was het dus ook een C24 watchlist item, net als de SBGY043 dat nu is. :slight_smile:

1 like

Was gisteren weer eens in Düsseldorf. Morawitz in de Altstadt had geen GS etalage meer, alleen in het nisje naast de voordeur stonden er zes of zeven weggestopt met rode kortingskaartjes. (Foto willen trekken, maar op d’een of d’andere manier staat d’r niks op de foon.) Dus als je nog met korting wil kopen, een dagje Düsseldorf is altijd leuk!

In de zon en op tafel, het verschil is nog steeds leuk met de wijzerplaat.

19 likes

Groetjes uit Ljubljana!

20 likes

10 likes

Voor vandaag…

22 likes

Wat een lekker ding is dit. Helaas qua wijzerplaat (heel licht) al veel overlap met mijn huidige GSen, anders zou ie op de lijst zijn gekomen.

Grab-en-go :smiley:

15 likes

Aaahh… Je kent mijn ex? :upside_down_face:

4 likes

Goede avond

Kunnen de Heren kenners mij vertellen of ik bij dit horloge alle schakels erbij heb?

En of het normaal is dat de sluiting open staat?

Ik heb m pas gemaakt op mijn 18cm pols en heb 2 schakels over
Ik heb er 1 halve bij, die er nu op gemonteerd is

Die opening is lelijk

11 likes

23 likes

Betreft de lengte van de band heb ik geen idee, betreft de sluiting ga ik ervanuit dat het de normale manier van sluiten is.

Onderstaand live vanuit Flevoland.

4 likes

Zo is de sluiting inderdaad.

Dit valt tijdens het dragen niet op.

Nog steeds veel mooier dan zo’n groot stalen hok zoals op de meeste banden :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

Ookay, dus de sluiting hoort zo open te staan :thinking:
Ik vind het er niet uitzien! En niet bij de prijs van het horloge horen.

Dit hoort zo. Ik vind het zelf overigens 1 van de mooiste sluitingen :smiley:

Ik ga er bijna terug een sbgx van zoeken.

1 like

Prachtige GS Tech Neut!!

Ik snap jouw opmerking van die sluiting wel. Het is normaal, maar je blijft wel net iets makkelijker ergens achter hangen!

Geniet van jouw geweldige aanwinst. (En nee, hij is niet te klein. :wink: )

1 like

Wat een shot zeg! Heerlijk gewoon! :heart_eyes:

1 like

Ik snap inderdaad wel de sluiting niet ideaal is, moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens ben blijven haken. Maar het draagcomfort is fijn en dat voert de boventoon.

2 likes