Laat je Grand Seiko zien XI

Tis zondag dus…

26 likes

Ook niet het beste om je gs naar een festival aan te doen als je slecht tegen beschadigingen kunt, het risico op meerdere beschadigingen is dan groot of was dat juist de bedoeling :thinking: :wink:

26 likes

Welnee, zie het probleem niet echt. Als je naar de supermarkt gaat doe je toch ook geen horloge van de pols?
Kijk, als ik de hele dag voor het podium en in de pit zou staan dan kan ik daar wel inkomen ja. Maar iemand van mijn leeftijd staat doorgaans niet meer in de pit te beuken maar van iets verder te genieten.

1 like

22 likes

Leuk! Mis ‘m nog wel eens. Weer eentje die ik te snel weg heb gedaan.

Ik was fan van saffiano taupe. Maakte ‘m wat meer zomers. Moet er wel tegen kunnen dat je naar vrij hoge rand aan het kijken bent. De uitdaging is om ‘m niet visueel zwaar te maken met donkerbruine croco banden en dergelijke.

De bijgeleverde band is bizar lang. Kwam vanaf de 6 uur positie bijna weer terug onderdoor.

3 likes

Na een zeer fijne Grand Seiko pas sessie een fraaie GS Pet mee gekregen! Nu ga ik deze zelf niet dragen. Mocht ik iemand anders hiermee kunnen verblijden stuur me even een berichtje!

9 likes

Even spammen. Deze zag ik op Fratello, de moondrop en snowdrop…

Kwijl, kwijl…

24 likes

Ontzettend mooie horloges! Het grootste nadeel van deze modellen is de dikte… 14,1mm. Maar wellicht past hij perfect bij je.

17 likes

23 likes

GS blijft mij toch iedere keer weer verbazen. Zo mooi :star_struck::ok_hand:

42 likes

Prachtig! 🩵

1 like

Prachtig weer, een verademing om te zien :+1:

1 like

Thx guys! Ja dit blijft altijd weer top genieten. :ok_hand:

Mooi!

1 like

Dank!

Met veel dank aan partner-in-crime Rik @GMTplus1 :sunglasses::+1: De nieuwe aanwinst nu op een fraaie bijpassende band. Met gesp sluiting ipv bulky deployant. Me happy.

19 likes

frisse combi zoals gezegd! :+1:

1 like

Die kleur dial kan bijna alles hebben

2 likes