Heb geen GS, kom hier alleen spieken, maar kan beamen dat GADA’s heerlijk zijn.
Balen! Zeker met de bracelet
Archiefplaatje, maar deze gaat binnenkort terug in de collectie komen!
De SBGV225 was 6 jaar terug mijn 2e GS, daarna volgden er nog een paar.
Had weer zin in een fraaie quartz en deze kwam op het horlogepad ![]()
Nog n fraai plaatje:
Die 225 blijft erg mooi vind ik. GS quartz is geweldig. Zoals strak de secondewijzer van het 9F uurwerk tikt. ![]()
Ik geniet ook weer erg van mijn recente champagne aanwinst (re-buy). De afwerking blijft hemels. ![]()
![]()
Ik heb ook eens een collage gemaakt van mijn GS historie…leuk om de hele riedel zo bij elkaar te zien.
Haha baas!
Maar jouw Heritage Winter valt niet te overtreffen. ![]()
![]()
Vraagje over dit prachtige horloge, is dit de SBGV229? En klopt het dan dat de 229, 231 en 233 de titanium uitvoering zijn? En is de band ook van titanium? Ik kan maar moeilijk informatie vinden op het internet.
Klopt helemaal.
Het is de 229 in titanium…kast en band. De 231 en 233 zijn idd ook titanium.
Tof, ik vind hem erg mooi. Er staan er niet erg veel online helaas. Ervaar je hem echt heel anders dan een stalen horloge? Ik heb nog nooit een titanium gehad en ben een beetje bang dat hij qua uiterlijk wat teveel lijkt op mijn SBGP017 om er een naast te hebben.
Is dat de bekende Heintje Davidscollectie?
Staal en titanium ogen echt anders (titanium wat donkerder meestal) + het draaggevoel is anders door het lichte gewicht van titanium.
Ik ervaar de 229 tov mijn eerdere GS modellen als bijzonder idd juist vanwege het titanium…en de 5-piece band die polished en brushed erg fraai combineert. Dat geeft veel extra aan de overall looks en een fraaie speling met het licht. En natuurlijk draagt titanium altijd weer super. Het horloge weegt 82gr…om mijn 19.5cm pols.
Ik denk dat zoiets naast jouw 017 juist prima kan…al is het maar vanwege de andere kastvorm. De klassieke rondingen van de 229 vs jouw 44GS kast met scherpe lijnen. ![]()
Interessant, ik ga hem eens in de gaten houden. Online kan ik hem slechts in Japan vinden.
Hele mooie!
Thx ![]()
Lekker Jaco.
Het horloge…en het dessert waarschijnlijk ook wel. ![]()
![]()