Oke zal ze weer eens posten hier, liggen nu te slapen in de kluis ![]()
Ben zelf bij Tensen geweest midden in de stad. Volgens mij zit er nog 1?
Mooi aanbod ook veel andere merken.
Prachtige horloges !!!
Zonde om in de kluis te laten liggen Ferry!
Bij Tensen in Antwerpen hebben ze een mooie selectie!
Tensen heeft ook een bepaald niveau als Grand Seiko verkooppunt, Master shop of iets dergelijks
waardoor ze wel wat speciale versies binnenkrijgen. Doe de groeten aan Maarten en Bart als je daar gaat ![]()
Thanks voor de info!
Daar is een blauwe categorie voor op deze site ![]()
Lijkt toch aardig te zijn gelukt… ![]()
Ik wissel wel regelmatig hoor, maar wil het dievengilde niet veel kans geven en je weet ik heb er wel een paar meer ![]()
Dan ken je mij nog niet
, anderen zouden dat niet zeggen tegen ome Ferry ![]()
Ik ben er al een paar jaar niet meer geweest, maar het is wel een kleine winkel die naast Grand Seiko ook voor de helft voor de andere Seiko modellen was gereserveerd. Voor rustige persoonlijke service moet je dus denk ik wel een minder druk moment in de week uitzoeken.
Met deze NA kan ik hier voortaan ook posten.
Ik had nog niet lang geleden een longines silver arrow gekocht voor naast mijn pelagos 39. Mooi en elegant horloge maar ik miste wel een stalen band. Nu kreeg ik een pm op het forum die graag de silver arrow wilde overnemen. Afijn, verkocht en weer een zoektocht naar iets nieuws. Ben uitgekomen bij de sbgt241 uit 2018. Fijne maat met 39mm en lug to lug 44mm.
Interessant horloge. Ik heb er een paar keer naar gekeken, maar ik vond hem altijd vrij kostbaar. Waarschijnlijk vanwege de BoR band en de gouden ster op de wijzerplaat. Mooie aankoop!
Viel me niet tegen eigenlijk, was niet dat ik andere modellen kon vinden voor veel minder.
Die bor band is wel echt super