Ik was wel om na een bezoekje aan de GS boutique dat er eentje moest komen. De listprijs vond ik wat te gortig (5200 pietermannen) om hem gelijk daar te kopen.
Dus dank nog voor je tip, waardoor ik hem hier via HF heb kunnen kopen ![]()
Ik was wel om na een bezoekje aan de GS boutique dat er eentje moest komen. De listprijs vond ik wat te gortig (5200 pietermannen) om hem gelijk daar te kopen.
Dus dank nog voor je tip, waardoor ik hem hier via HF heb kunnen kopen ![]()
Meui
Nice wist ik niet thx!
Zo’n mooi ding deze!
Welke reference is dit? SBGV011?
Schitterende keuze, dat was mijn 2de GS na de sbgn005 en eigenlijk de eerste die mijn fascinatie echt aangewakkerd heeft. Die kast is vooral heel mooi met die bollingen en scherpe kantjes en facetjes hier en daar. En die gaat ook goed op allerhande straps. Geniet ervan! ![]()
Thanks Jasper! Dit is mijn 2e GS na een SBGX quartz jaren terug. Wel een stapje omhoog ![]()
Heel blij mee
Zijn er in de omgeving Utrecht winkels waar je ll een aantal Grand Seiko’s kunt passen?
Schaap heeft ze niet op voorraad; ze kunnen ze wel vanuit een ander filiaal naar Utrecht laten komen, maar dat voelt niet spontaan genoeg want ik wil graag meerdere modellen passen en mezelf laten verrassen.
Volgens mij niet. Hoor graag als het anders is. Utrecht is een beetje een dood hoekje aan worden met S&C met een kleine collectie en Punte met steeds een kleiner aanbod merken.
Ik zou gewoon een half uurtje treinen naar Seiko Boutique heiligersweg Amsterdam. Die hebben de hele GS collectie in de vitrine liggen.
Toch wel een beetje het doel voor de toekomst deze… prachtig Tijner! Congrats.
Zou die bracelet passen op de SBGV225…? ![]()
Zou wel een mooie upgrade zijn denk ik! ![]()
Ja natuurlijk, gewoon de Seiko Boutique in Amsterdam. Dat ligt per trein 20 minuten van Utrecht, misschien nog eens tien minuutjes lopen naar de winkel vanaf CS. ![]()
“Omgeving Utrecht” zou ik als alles binnen een straal van een half uur rijden willen zien, of ben ik van het padje af?
Kijk. Ik ben de enige niet.
Een beetje. In een stad van formaat Utrecht zou je toch meer verwachten dan dat er nu is.