Laat je Grand Seiko zien XI

geen idee om eerlijk te zijn, lugs zijn 19 en de kast is 40,3. ik weet niet of de kast van je

vergelijkbaar is? misschien dat google of andere forummers meer van weten?

1 like

Helaas! Op mijn kast 20 mm…

1 like

nee, dat gaat niet werken dan (of wel maar dat wil je dan niet :wink:)

1 like

Ja oké jij zegt het iets vriendelijker dan ik…

Had mijn reactie maar weer verwijderd :laughing:

Maar als noorderling begint het leven vaak pas bij een half uur rijden :clown_face:

1 like

Maak er maar 50 minuten van, in mijn ervaring. Binnen een half uur sta ik niet eens in Zwolle.

Je kan het ook omdraaien he, het leven begint pas in het Noorden :wink:

Maar ik wel in de stad Groningen

Zou je kunnen doen :laughing:

1 like

Ben ik wel met je eens (met beide :clown_face: ).
Maar met de auto is alleen door Amsterdam vaak al 30/45 min. Dat schiet echt niet op, dus trein is een goede optie.
Maar Amsterdam klinkt altijd zo ver weg vanuit Utrecht, maar je bent er zo (heb een paar jaar in Utrecht gewoond).

Ga nu zelf alleen nooit met de trein, want dat heeft “ons dorp” niet. Zelfs geen fatsoenlijke busverbinding…
Maar ben wel in 20 min met de auto in 2 grote steden.

1 like

Na de SBGX265 een tijd geleden voor het eerst in m’n handen gehad te hebben, begon het toch kriebelen… En dus ook hier eentje in het trotse bezit sinds dit weekend :slight_smile: :slight_smile:

Toch wel een erg mooi kleur blauw :blue_heart:

46 likes

Hee! Je hebt 'm binnen! Gefeliciteerd man! Cool, ik hoop dat je er veel plezier van gaat beleven.

2 likes

Thanks! Heel blij mee. Even wat gepruts met de bracelet op maat krijgen, maar zit inmiddels goed om de pols :slight_smile: De communicatie en het opsturen naar NL ging ook zeer soepeltjes met Magi van SoloJapan. Aanrader!

4 likes

Van harte! Dit is de 37mm versie toch?

Groeten van de 40mm grote broer hier.

Goed te horen dat Magi nog actief is. Lang geleden wel eens een Seiko bij hem besteld, toen via Ebay. Hoe is ie tegenwoordig te bereiken?

17 likes

Goed. Per e-mail of whatsapp, allebei prima.

Inderdaad, 37x43x10mm of zo iets, fantastische proporties voor alledag.

2 likes

Mooi zeg :sunglasses:

1 like

19 likes

Die SBGW324 vind ik nog wel iets hebben, al vind ik deze set wijzers nooit zo heel geslaagd.

Al die andere modellen… brrrrrr

Gefeliciteerd! Gave SBGX.

1 like

Blijft mooi die diep donker blauwe wijzerplaat.

31 likes

Morning

34 likes

Shŭbun time

31 likes