Ook heel mooi inderdaad! Voor de mensen die meelezen, dat gaat over deze slgh007:
In dezelfde stijl vond ik de nieuwe slgw007 ook heel indrukwekkend
(en toch wat bereikbaarder)
Ook heel mooi inderdaad! Voor de mensen die meelezen, dat gaat over deze slgh007:
In dezelfde stijl vond ik de nieuwe slgw007 ook heel indrukwekkend
(en toch wat bereikbaarder)
Ze zijn allebei erg mooi. De zwarte is meer mijn smaak meer onbereikbaar. Wel mooi dat ze deze hadden
Erg jammer dat ze zo een event niet in Nederland organiseren dat zou helemaal mooi zijn.
Iets met een half hard potlood?
![]()
Potloodje. Laten we niet stoer doen.
Mooi!
![]()
Zo mooi!!
Dit is een model met echt de essentie van Grand Seiko. Lijkt bij de eerste snelle blik een beetje saai, maar is perfect afgewerkt en als je goed kijkt, zullen de scherpe vlakken van de indices en wijzers zeker opvallen.
En natuurlijk is dubbel logo voor mij een pluspunt, maar dat is persoonlijke voorkeur. Is dit mijn ideale versie van dubbel logo? Ik denk het wel. Seiko/Grand Seiko, geen GS, geen extra tekst (automatic, hi beat, 36000)
Ik heb lang de SBGV009 gehad (zilveren dial) en die mis ik nogal. Daarom deze gekocht maar helaas bleek hij niet zoals in de advertentie stond.
Deze kastvorm valt op de foto niet echt op maar op je pols zie je direct dat hij echt anders is.
Deze 011 is voor mij samen met de SBGV005 het perfecte quartz duo. Vooral ook door het dubbele logo.
Niet de staat zoals in advertentie?