Iedere keer als ik die naam van dat horloge zie denk ik “Shubun, shubun, shana nanana, shubun, shubun, life would be a dream come true”.
Lie-ver te veel in de kist… ![]()
Dan weer een GS gemist ![]()
De kastvorm is zeker een topper, maar ik zou graag een mechanische versie willen en helaas was er volgens mij van het model uit de jaren '60 geen versie met donkere wijzerplaat. Ik heb al te veel Seiko’s met lichte wijzerplaten. ![]()
edit: De SBGA105 zou nog een alternatief zijn.
Ja precies dat helaas
Stuur maar door naar Putten!
Jammer om te horen!
Heeft er iemand de SLGA021 lake Suwa before dawn…? Ik ben erg benieuwd naar de donkere blauwe wijzerplaat. Youtube staat er vol mee, maar onder perfect licht en 4K camera’s is het in het echt vaak anders.
Alvast bedankt!!!
Mooie foto’s zeg
De SLGA021 is een prachtig horloge. Het donker blauw is intens donker.
Zoals altijd bij GS ziet de wijzerplaat er doorgaans vlak uit en plots bij een bepaalde lichtinval komt het subtiele patroon tevoorschijn. Als je met het licht speelt dan tover je zo lake suwa op de plaat. Moeilijk te fotograferen is het wel.
Ondertussen op GS leder.
Net binnenshuis een poging ondernomen voor een foto.
Moeilijk te fotograferen is het wel.
Zeker als je je horloge niet af doet. Dan is alles moeilijk te fotograferen. Leg hem eens op een armleuning, en dan bijna haaks op het raam waar die bank of stoel naast staat, en kijk dan eens of je camera iets van de plaat vast legt, zou ik zeggen.
Bedankt voor de info ![]()
Het is een prachtige horloge ![]()
![]()
Ik zit al tijden na te denken welke GS op het lijstje moet. Deze had ik constant in gedachten ![]()
Maar nu twijfel ik ![]()
28 stuks…
Ja, echt toch de mooiste GS van alle die ik gehad heb.