fabelachtig
schitterend
fabelachtig
schitterend
Wat een heerlijke platen weer van die GSāen!! Vooral van die eerste krijg ik het warm. ![]()
Naar welke Grand Seiko boutique kan ik het beste gaan? Het maakt me niet uit dat ik uren moet rijden.
De Seiko boutique in Amsterdam, daar ben ik geweest en daar kom ik niet weer.
Ben zelf in Antwerpen en Leuven geweest. Al is dat geen Boutique volgens mij, noem het dan een Salon ![]()
Brussel of Parijs.
De Seiko boutique in Amsterdam heeft ook grand Seiko.
Dit horloge werkt gewoon prima met casual kleding.
Een dresser maar toch ook weer niet. Perfect.
Alleen handwinden is wennen ![]()
![]()
![]()
Ja daar ben ik geweest. Maar daar kom ik liever niet weer. Ik vond het geen aangenaam bezoek. Het personeel wat er toen liep was erg ongeĆÆnteresseerd. Tenzij er dames in de winkel kwamen. Dan kon de telefoon wel weggelegd worden.
Ik stel een vraag en met een kuthouding antwoord geven. Waar vervolgens uit blijkt dat ze totaal geen verstand hebben van deze prachtige horloges.
Daarom zoek ik iemand met passie voor zijn werk. Dat kan ik enorm waarderen en dat mag dan ook wat kosten. Ook al moet ik 5 uur rijden. Als het goedkoop en zielloos moet, dan bestel ik wel een horloge via Internet.
als je 5 uur gaat rijden, check dan vooraf of ze bepaalde modellen die je interesse hebben, beschikbaar zijn⦠![]()
Het is inderdaad niet altijd een feestje daar. Een paar keer geweest. Meestal stond er eentje voor de deur te roken. Ze hebben een keer een modelletje op de tegelvloer laten kletteren (later werd dit model in Roermond in de outlet aangeboden). En ik heb een keer zelf een band zitten resizen omdat ik het geklungel van de man aldaar niet kon aanzien.
Al met al niet echt een āGrandā ervaring.
Precies dat!!! Ik ben niet de enige gelukkig ![]()
Dit moet ik helaas onderschrijven. De verkoper legde Spring Drive uit als āeen beetje zoiets als een Teslaā. WTF ![]()
![]()
Je zou meer kennis/passie verwachten, juist bij GS. Het viel mij ook tegen.
Daarentegen is de zaak mooi en hebben ze echt alle modellen van GS die ook allemaal gepast mochten worden, terwijl ik al aangaf nu niet te gaan kopen. Dat vond ik wel top.
Maw, slecht afgewerkt zoals een tesla? ![]()
Ik heb geen idee wat hij bedoelde te zeggen ![]()
Maar als ze de vergelijking in Japan horen sturen ze een Samurai naar Amsterdam denk ik.
![]()
Wel een hele mooie zeg! Met het motief van de Thaise LE SBGY021 āNamiā die iemand hier heeft.
Maar ben zelf al voorzien van een andere zwarte met gouden indices, maar anders zou ik misschien best een poging wagenā¦
En de winkel is toegankelijk. Gewoon eerst de Seikoās en dan door naar de Grand Seikoās. Dat heb ik met Schaap & Citroen niet, dat ik daar even binnen zou lopen. Bij de Boutique in Parijs op de Place Vendome doe ik dat dan wel gewoon weer, want daar voel ik me onderdeel van de club omdat ik GS en Credor draag.