Prachtig gevulde kast, bijna van rand tot rand uurwerk te zien! ![]()
Dat is het enige wat ik jammer vind aan de 231, 301 enz… Er zit een behoorlijk dikke rand omheen.
Prachtig gevulde kast, bijna van rand tot rand uurwerk te zien! ![]()
Dat is het enige wat ik jammer vind aan de 231, 301 enz… Er zit een behoorlijk dikke rand omheen.
Het is een fantastisch uurwerk en de perfecte keuze voor een 45GS heruitgave ![]()
Het opwinden is inderdaad wel top, een verfijnde klik met net de juiste weerstand. De 80 hi beat uren zijn ook vlot bijeen gedraaid en daar is ook bewust aan gewerkt (15% vlotter dan bij de 9sa5 van de automaten). Om het nu het beste ooit te noemen is veel gezegd, maar hij zal het wel weten ![]()
Nog een paar foto’s…
Beter wordt het niet.
Morguh
Het ging hier onlangs over de ervaringen met GS boutique medewerkers vs andere locaties.
Ik heb een GS die terug moet ivm een plekje op de wijzerplaat. Ik wil dat er absoluut niets aan de kast gedaan wordt, alleen de wijzerplaat.
Gewoon naar A’dam gaan en vandaar naar Seiko of naar een andere locatie gaan.
Thanks!
Ik heb voor een akkefietje met een Seiko Seiko Nederland wel eens een e-mail gestuurd waarin ik exact aangaf wat ik gedaan wilde hebben, zij reageerden daar keurig op, zodat ik met de geprinte mail trail in de hand naar een willekeurige Seiko AD kon gaan om het op te sturen.
Misschien is het het waard om met ze te communiceren, zodat je niet afhankelijk bent van een handgeschreven aantekening op een bonnetje.
Ik had ze al gecontacteerd omdat je vroeger GS rechtstreeks naar Seiko kon brengen maar dat kan niet meer. Dit is een mooie tussenoplossing.
Ik vraag me af hoe ze dat doen wanneer iemand een GS te servicen heeft en die persoon niet zo maar even bij een GS boutique langs kan wippen. Nomos heeft een heel erg strak process waarbij je een waybill van de transporteur krijgt, en het horloge zo keurig op kunt sturen. Dat zou ieder fatsoenlijk merk eigenlijk zo op moeten lossen, vind ik.
Maar goed, de boutique of schaap en citroen is voor mij lood om oud ijzer, alles is een uur rijden, irritant genoeg.
dat, belachelijk dat ze alle dealers de nek om draaien en gedwongen wordt naar een Schaap&Citroen te moeten of, nog ergen, naar A’dam te moeten… Laat idd een courier dat ding ophalen zonder tussenkomst van dure tussenschakels met ruis ertussen over wat wel of niet moet gebeuren.
Zelfde voor Farer. Studio Underdog heeft het proces uitbesteedt aan Horologium, zelfde proces. Keurig geregeld. Deze kennis doet mij wel vermoeden dat ik netter met mijn horloges om moet gaan.
Vaer (USA) ook, weet ik sinds gisteren.
Zenith, Panerai en Tagheuer sturen je een travelcase en verzendlabel. Omega in de VS doen het ook maar niet hier.
Perfect for any day really…
Dat is 1 die ik graag aan mijn collectie zou willen toevoegen. Schitterend
Dat blijft toch een topper he ![]()
ja, dat is het, ik vind hem interessanter dan mijn Omiwatari destijds…
De kast is wat sportiever en met de PR en de datum vooraan gebeurt er wat meer op de wijzerplaat hé. Ik vond de 293 ook altijd mooi, maar deze is nog wat specialer ![]()
de structuur van de wijzerplaat is ook wat rustiger in tegenstelling tot het “hamerslag” effect van de Omiwatari, datum had niet gehoeven maar soît…