Laat je Grand Seiko zien XI

GS vrienden,

Wat vinden we hiervan?

https://www.chrono24.nl/grandseiko/elegance-collection-white-shell-limited-to-500-pieces-worldwide-sbgx333--id44100387.htm?searchHash=a5da314f_rY1bZt&pos=1

Niet spectaculair, geen box of papieren en dan komt er nog serieus geld bij aan BTW etc. Krassen op glas vind ik ook niet vrolijk stemmend…

2 likes

Dat weerhoudt mij voor nu ook, maar wel een spectaculair model dat volgens mij niet vaak online komt.

1 like

Ik vind hem juist perfect! :heart_eyes:

30 likes

Tegen zonsondergang op het balkon toch net even leuk licht zo.

21 likes

Vanmorgen :smile:

31 likes

Fijne feestdagen aan alle Grand Seiko vrienden!
:snowman_with_snow: :christmas_tree:

39 likes

Vandaag precies 8 jaar geleden haalde ik hem op, bij de juwelier in Rotterdam. De komende twee dagen krijgt hij eindelijk weer wat draagtijd.
Fijne Kerstdagen allemaal en een gezond en vredig 2026.

31 likes

Super :star_struck: :star_struck: :star_struck:

Fantastische kleur wijzerplaat!!!

1 like

20 likes

SBGH347

39 likes

ijs-konijn

34 likes

Toepasselijk cadeautje gekregen van mijn broer voor Kerst. Japanse whisky bij mijn GS

27 likes

Een dom idee na import. Je gaat het glas mogen vervangen, dus je bent al zo’n 2800 ballen kwijt voor een tweedehands quartz met japanse maat bracelet zonder doos, papieren of extra schakels, en dan mag je 'm direct opsturen voor het vervangen van het glas, de pakkingen, en dus ook de batterij.

Zo bijzonder vind ik de plaat niet.

Ik vind de standaard SBGX331 mooier, maar da’s een smaakzaak. Al is die ook al zeldzaam aan het worden. Ik zou eerlijk gezegd eerder met deze gast gaan praten:

https://www.chrono24.nl/grandseiko/grand-seiko-sbgx319---rare-jdm---full-set---first-gs-quartz--id39159304.htm?searchHash=92228595_JRqjXe&pos=1

Ik moest mezelf al weerhouden om het niet te doen.

2 likes

wooow

1 like

Vandaag deze weer aan de pols. Wat straalt dot horloge toch kwaliteit en vakmanschap uit. 1968 en zo mooi afgewerkt. Oog voor detail hebben die japanners wel. :jp:

44 likes

28 likes

33 likes

Ander bandje, andere look😎

29 likes