De SBGH273 is quasi het perfecte horloge maar dat wit datumveld is echt storend. Hierboven de tweede foto van die springdrive vind ik meer geslaagd.
Fantastisch horloge
Het datumveld van de SBGH273/SBGH353 is niet wit, het is zilver. Dezelfde kleur als de tekst op de dial en de markeringen op de rehaut.
Het lijkt wit op de foto maar in het echt is het toch significant anders en vind ik het erg geslaagd. Ik zou het niet aanpassen naar een blauwe kleur.
Mijn blauwe SBGP0013 heeft wel een wit datumveld, hier ben ik het met je eens dat ik een blauw datumveld een betere optie zou vinden, al stoor ik mij er niet aan.
Gefeliciteerd met dit fantastische horloge.
Ga je geen spijt van krijgen.
Gebouwd als een tank, beste uurwerk dat er is, super comfortabel, vooral ook doordat hij de perfecte dikte heeft. ![]()
Er mist nog een groene of een rode ![]()
Mooi duo!!!
Nice ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben stik jaloers ![]()
![]()
![]()
Prachtig! Dat model zie je niet vaak, en zeker niet buiten Japan. Ben benieuwd waar je die gevonden hebt.
Dank, en gevonden via Solojapan. Dat ging vrij gemakkelijk. Ik ben erg tevreden met het horloge. Mooie rustige plaat en fijne elegante kast.
Pareltje
Heel mooi ![]()
![]()
Nog meer mensen die het GS9 club cadeautje hebben ontvangen vandaag? ![]()
Eerst BE dan NL waarschijnlijk ![]()
Hoi allemaal!
Madencio hier, ben nieuw op het forum en sinds lang horlogegek. Afgelopen december heb ik mijzelf een kerstcadeau gegeven, een fantastisch mooie gebruikte GS SBGP009. Met een dag of twee dragen merkte ik wel dat er een klein vuiltje in het uurwerk lag, dus heb hem van het weekend ingeleverd bij Seiko om hem na te laten kijken. Hoe dan ook ben ik er erg blij mee, kan niet wachten om hem weer te dragen.