Laat je Grand Seiko zien XI

Ohja! Ik wilde een foto sturen, maar dat mag ik blijkbaar nog niet als nieuw lid :sweat_smile:

Welkom en gefeliciteerd met je GS

Die van mij heeft een nieuw bandje. Even kijken hoe deze bevalt.

25 likes

Vandaag de GS weer omgeslingerd.

22 likes

32 likes

Welkom op Horlogeforum! En meer specifiek, in het Grand Seiko gedeelte. In alle eerlijkheid is dit ook wel één van de leukste topics op Horlogeforum. Altijd respectvol en positief naar elkaar. Echt liefhebbers onder elkaar, dat zie je helaas niet in elk topic.

De SBGP009 is een erg mooie! Erg fraaie wijzerplaat. Gefeliciteerd met je aanwinst! Hopelijk is die snel gefixt zodat je er snel weer veel draagplezier van hebt!

6 likes

Dank u! Ja kan echt niet wachten, het is mijn eerste ‘high end’ horloge, dat voel en zie je ook wel. Het is echt kwaliteitspul. Overigens gisteren een Seiko SRPD55 gekocht op chrono24, gewoon leuk voor erbij als ik ga sporten etc. Het is verslavend!

3 likes

40 likes

Grab-and-go :smiley:

29 likes

39 likes

Het nieuwe vaste kantoorhorloge

36 likes

Sinds vandaag de trotse bezitter van deze mooie Spring Drive.

58 likes

Gefeliciteerd!!!
Echt een fantastische horloge!!!

1 like

Poh, wat een mooi geweld! Gefeliciteerd!

1 like

Middag!

37 likes

Supergaaf! Wel benieuwd naar wat dagelijkse wrist shots ook.

1 like

Zie ook het incoming topic. Ik wacht nog op de ’ missing links’. Dan kan ik de band wat ruimer zetten. Dan volgen ook de wrist shots!

1 like

Oeh, Fantastisch!!! Die wijzerplaat is zoooo mooi in het echt. Wat mij betreft één van de mooiste, zo niet dé mooiste van wat GS de afgelopen jaren heeft uitgebracht.

Proficiat!

1 like

Gefeliciteerd! Echt heel gaaf! Ik ben heel benieuwd naar die wijzerplaat in het echt. Ziet er op de foto’s heel tof uit. :+1:

1 like

Oh, lekker!

Moet je nog lang wachten? Zou helemaal gek worden om het horloge al wel te hebben en zien maar niet om te kunnen doen

Morgen ontvang ik de ontbrekende spulletjes. Dat het onderweg is stelt me al gerust. Ik kan nog wel even wachten. Het horloge is ook mooi om naar te kijken terwijl je het niet draagt.