Zag dat ik foto’s mag versturen, bij deze!
Bij het zojuist passen van de nieuwe speedy, heb ik ook even naar GS gekeken.
@Fate_Amenable_To_Change ik had nog nooit een een roze shunbun gepast. Waanzinnig mooi. Oprecht. Kast en dial zijn heel heel mooi. ![]()
![]()
Die grijze viel daarbij in het niet.
.
.
.
Zo zie je maar alles moet je gewoon zien, vergelijken en passen voordat je een oordeel kan vellen.
Geen enkele foto doet die roze eer aan.
Met de datum op 9 is de roze neem ik aan?
Ja. Ga het zien. Echt fenomenaal.
Nou, weet al waarvoor ik moet gaan sparen…
Ja duur zijn ze wel.
Tandje aan de grote kant, maar het zijn absoluut mooie horloges.
Dat is correct. Dan draai ik me om en koop ik een SBGH341 terug. Want eigenlijk net iets meer roze, kleiner van maat, en Kirazuri bovendien.
Heel mooi, maar geen Spring Drive en is 13mm op 38mm niet NET iets te dik voor jou?
Tja. Titaan is beter dan staal in dat opzicht. En het zwaartepunt van de kast ligt laag, omdat 3mm zo’n beetje boxed saffier is.
GS heeft veel mooi spul maar dit is oprecht de knapste van heel het stel van de afgelopen jaren. Zo spijtig dat hij enkel in de kleine maat komt, niet lullig bedoelt en weet dat jij dit prefereert maar ik niet. Als die 39,40 was lag hij in men doos, een Rikka is een alternatief maar eingelijk ook weer niet.
Wat een klepper! Hier wel een afwijkende mening: die grijze is mooier in het echt. Iets minder bling van de plaat en toch zo fantastisch speels in het licht. Plus dat die blauwe wijzer er in het eggie echt uitspringt. Ach ja, can’t go wrong bij deze twee
en enige gepaste jaloezie voor een ieder die er een heeft ![]()
Klopt wel van die blauwe wijzer. Maar die plaat zeker niet. Imo. De cherry blossom wint. In alle opzichten.
Ik zal de popular vote waarschijnlijk ook niet winnen met mijn standpunt, maar de stem van de minderheid moet ook gehoord worden ![]()
Vind de grijze met blauwe wijzer ook mooier, dus minderheid wordt in ieder geval verdubbeld ![]()
Ik had mijn zinnen gezet op de winter variant totdat ze in de winkel naast elkaar zag. Spring sprong eruit!
En dit detail (hoe raar dat ook klinkt) heeft voor mij ook het verschil gemaakt.
De gesloten cap op de seconden wijzer is veel mooier/strakker vind ik.
Proficiat, schitterend horloge! Quartz wordt nog wel eens ondergewaardeerd. Maar dit is niet zomaar een quartz he. Ik heb deze ook en het is echt een prachtig kunstwerk.
Dank u! Nee idd, veel research gedaan voor ik de 9F movement echt ging waarderen. Ben er blij mee, mag nou wel terugkomen van de reparatie.