Das toch de 357?
Hoe wordt de GS SBGM257 “Moondrop” (39,5 mm) gewaardeerd?

Ja, de SBGX357.
Nergens voor nodig.
Maar ja, er zijn ook mensen die paard en wagen prefereren boven een auto.
Of vinyl boven lossless HQ audio
![]()
Hij blijft te dik natuurlijk maar de looks zijn absoluut top.
en ik ben groot fan van blauw maar de witte is denk ik nog mooier
Toch best apart. M’n favo GS heeft hier maanden met een lege batterij in de kast gelegen zonder polstijd. Nu ligt hij bijna vier weken bij de Seiko NL en vind ik het lang duren… ![]()
Als ik niet zo enorm zou twijfelen over de nieuwe zwarte panda dial speedy zou ik enorme GS aankoopdrang hebben. (tov de gebruikelijke gemiddelde aankoopdrang)
Hahaha, story of my life (en ik denk de rest van horlogeminnend Nederland). ![]()
![]()
Blijft een lastige relatie met deze daily driver, in bijna alle opzichten mijn ideale horloge, maar wanneer de GMT complicatie niet wordt gebruikt erger ik me regelmatig een paar seconden aan de GMT wijzer; verwar 'm in eerste instantie vaak met de minuut wijzer want hij glimt minder en valt meer op bij veel lichtinval
zie ook foto
Maar ja, exact dit model met een andere kleur wijzer is er niet, en het monochrome is ook stijlvol, dus we gaan gewoon door (ik wil graag de kroon hebben waar ie is en niet op 3 en al zeker niet met crownguards)
Ik overweeg om deze sbgx 357 aan te schaffen.
Met 37 mm beter dan de 34 mm van de sbgx353.
Had toch graag liever de sbgx353 in 36 of 37mm gezien…
Mee eens, sbgx353 zou een prachtige quartz dresser zijn, maar die 34mm is toch wel erg klein.
Ik heb de SBGM007 met volgens mij dezelfde kast, maar de dikte stoort bij het dragen absoluut niet.
Dat zijn naar mijn mening ook twee verschillende dingen.
Het is mooi dat het jouw niet stoort maar dat doet niets af aan de daadwerkelijke dikte. Zeker tov de diameter. En dan helpt de hoge aanzet van de lugs ook niet waardoor veel dikte aan de onderkant zit.
Custom wijzer erop laten zetten?