Prachtig, maar op mijn 19cm polsen toonde deze wat klein. Wel superlicht vanwege het titanium.
Heb je daar een adresje voor? Want ik verwacht niet dat deze ooit vertrekt, dus een goede mod zou ik zien zitten.
Helaas niet. Misschien contact opnemen met een horlogemaker hier op HF?
34 mm toonde op mijn polsen net te klein. 37mm is op mijn bescheiden 16,5cm polsen perfect.
Dus het is nu wachten op een goede deal uit Japan. En nog goed overwegen of er niet een ander/beter alternatief is/komt.
Maar ik denk dat dat vrij lastig wordt:
- 36/38 mm
- max 12 mm
- intrigerende wijzerplaat en kast
- GS waardige afwerking
(The Citizen, maar daar heb ik er al twee van en wil niet 2x dezelfde kast in mn verzameling).
Ik weet niet of we hetzelfde bedoelen, maar natuurlijk is de dikte de dikte. Of een bepaald aantal millimeters dan “natuurlijk te dik” is, is wat mij betreft een volledig subjectieve beoordeling die afhankelijk is van veel meer dingen dan de gemeten dikte in millimeters. In het geval van deze kast zou ik zeggen dat hij niet “natuurlijk te dik” is.
Schitterend! Ik heb die met de zilver/champagne wijzerplaat.
Ik bedoel met natuurlijk te dik dat het nergens voor nodig is dat een horloge met GMT uurwerk zo dik is. En ‘zo dik’ is in dit geval 14.1mm. Het is geen duikhorloge…
En dat met een diameter van 39,5mm vind ik persoonlijk echt matige verhoudingen.
Dit alles doet overigens niet af aan het feit dat ik de hele serie met de kast prachtig blijf vinden.
Tja… tot de caseback is het mooi. Dan komt dat ding er zo onder hangen en verstoord het wat mij betreft het hele design en de verhoudingen.
Hebben meer GS last van.
Springdrive vs Quartz:
Hibeat van Quartz.
Ook best aardig.
Nu vindt ik het voor het 44gs model niet echt storend, maar mooi slank zou best aardig zijn. ![]()
Zegt mijn vrouw ook, trouwens. ![]()
SBGM007 om de pols:

Dan roep ik vast Dibs ![]()
Vreselijk mooi!
Gefeliciteerd met deze prachtige GS!
Prachtig! ![]()
Erg mooie foto ![]()
Dank u.
Ik heb geprobeerd er iets van te maken. Ik vond hem wel aardig gelukt. ![]()