Wat een plaatje!
Welke is dit? Skyflake? Hij lijkt zo “donker”.
Ik kan ze niet allemaal van je overnemen John… ![]()
Heel strakke set!! ![]()
Na een hele tijd hier de meest prachtige horloges voorbij hebben zien komen eindelijk de knoop doorgehakt en mijn eerste “premium” horloge aangeschaft.
Een hele poos geleden al besloten dat het een Grand Seiko moest zijn en afgelopen week heb ik mijn slag kunnen slaan in het wel bekende blauw.
Daar zag ik deze heerlijke GS SBGN013 GMT voorbij komen en kreeg deze niet meer uit m’n hoofd. De staat van het horloge zag er prima uit, de juiste grote en ook belangrijk precies binnen budget.
Na een vlotte, duidelijke , eerlijke en vriendelijke communicatie met @Fate_Amenable_To_Change zaterdag met de beste man ergens in de polder afgesproken voor een kop koffie en om het dealtje te beklinken. Wat een toffe vent ben jij Chris. We hebben een uurtje aan tafel gezeten vanwege de drukke schema’s , het leek wel 5 minuten en hadden volgens mij nog wel een paar uur meer vol kunnen lullen over van alles en niets
.
Heb hem nu een goede dag om de pols en elke blik op de pols is simpelweg gewoon genieten. Genoeg geluld, tijd voor foto’s!
Stijlvolle beslissing ![]()
Draag 'm in goede gezondheid!
Proficiat, heel mooie GS! Ik heb dit model ook nog gehad. Super afwerking en ultra precies
De rode accentjes maken het af. Veel draagplezier ![]()
Gefeliciteerd met ![]()
![]()
hij is gaaf! Veel draagplezier gewenst
Zie ik hier nu 3 verschillende die u alle 3 bezit?![]()
Zoja graag Full pics ![]()
Tof! Gefeliciteerd!