Laat je Grand Seiko zien XI

Gefeliciteerd

1 like

Heel mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Je bent verrast dat hij een uur vollult? :wink: Maar volgens mij is Chris aant opruimen omdat er o.a. een Credor bijgekomen is!

6 likes

Waar blijft die NA topic @Fate_Amenable_To_Change

En wat ‘moet’ of kan er nog meer het veld ruimen? De selectie is nu redelijks divers denk ik

1 like

Zeker niet. Wij samen lullen makkelijk een dag vol :grin:. Meer dat die GMT alweer het veld ruimt. Nu had ik wel laatst gezegd dat ik mijn SGBN005 toch prefereer boven deze, maar goed.

Allemaal (nog) in bezit :star_struck:

39 likes

Zoo, Gaaf! :heavy_check_mark::nerd_face: Even goed bekijken

1 like

:point_down:

Even een slechte foto met weinig licht, mannen.

Dat komt er aan. :slight_smile:

Hiermee is ook direct m’n neiging om een Beads of Rice voor de SBGW bij te willen bestellen even weg, want voorzien, in zekere zin.

23 likes

Wat is het toch lastig een keuze te maken met Grand Seiko. Aanvankelijk negeerde ik de quartz horloges, maar daar zitten toch wel hele leuke tussen. Ik had mijn oog laten vallen op de diepblauwe SBGP013, maar zie nu voor hetzelfde bedrag een limited edition SBGN009, die ook nog eens een GMT is.
Keuzes, keuzes. Op een later moment komt de SLGH005 White Birch aan de beurt, die is toch ook wel erg gaaf. Ik krijg er gewoon kippenvel van

26 likes

27 likes

Dat heet nu met recht een teaser :grin:

2 likes

Goede morgen,

Dit is misschien niet het juiste Topic maar
 Als er ergens een Grand Seiko (mini)gtg is zou ik graag ook aanwezig zijn om eens te kijken en passen

Ik ben mij dus aan het inlezen en oriënteren wb Grand Seiko.
Groet,

1 like

heb je die goed bekeken? En dan vooral de wijzerplaat. Zijn maar weinig mensen die hier enthousiast van worden.

Zal vast niet door de nick name komen. :wink:

Penis dial :upside_down_face: (aldus Google)

22 likes

Ik vind het toch echt geen lelijk horloge

Geen idee of die er wel eens zijn. Lijkt mij ook wel tof, al ben ik ernstig bang dat er nog meer wensen aangewakkerd gaan worden. :worried:

2 likes

Gaaf!

Echnie :kissing_heart:

1 like

Die wil ik ook :laughing:

1 like

Lummel.

Maar je kan gelijk hebben. :slight_smile:

1 like

Kom eens door met die NA, Fate. Ik F5 me hier een tennisarm

3 likes

Prachtig :star_struck: Gefeliciteerd !!!