Ik ben me aan het oriënteren waar het beste te kopen…mocht iemand nog tips hebben dan houd ik me aanbevolen ![]()
![]()
Correct me if I’m wrong maar bij dit specifiek model is het verschil met Japan niet de moeite?
EU
Japan met btw en waarbij je nog met het krokodillenleer dingetje zit?
Oke toch een paar 100 euro denk ik.
meestal niet: dan wordt het bandje per gewone post gestuurd, enkel een issue als het daadwerkelijk in de beschrijving staat vermeld en de verkoper in een bericht expliciet aangeeft het niet mee te leveren. Heb 3 keer een Croco los verstuurd gekregen, en anders daar niet kopen
Oke bedankt voor de extra info Rik ![]()
Was mij zelf niet helemaal duidelijk.
Prachtig! Ben niet zo van de dress watches, maar dit is pure elegantie.
Dankjewel Noad! ![]()
Ik vind de dubbele logo’s zelf toch ook wat mooier:
Links is mijn sbgf009 waar ik erg happy meer ben, rechts is sbgx061 die ik achteraf gezien niet had moeten wegdoen.
was misschien niet een zaligmakende gada, maar wel chique en prettigste band ooit…
(overweeg sterk om de sbgf009 eens op leren band te gaan proberen…)
Wat denken jullie van de SBGX353?
34mm (klein maar kan ik wel hebben)
Mooie plaat: Sky flake
Mooie wijzers
€3000+
Hard afschrijfkanon, niet aan de stoepstenen kwijt te raken? (Gezien het formaat, quartz en prijs).
Zoek nog een mooie GS met textuur plaat en onder de 11mm dikte.
Prachtig.
Ben gek op de sky flake kleur.
Ps persoonlijk had ik een zilveren secondewijzer mooier gevonden.
Ja, héél mooi, denk wel dat met andere band de kleur nog beter uit de verf komt. Ik vind de combinatie van 9F quartz zonder datum heel geslaagd, wijzerplaat mooi symmetrisch en werkelijk nooit hoeven te verzetten…
(behalve wintertijd/zomertijd dan)
Prachtig. Een van de mooiste (= mening natuurlijk). Lekker maar een logo. Hahaha
Geweldig wat een plaat ! ![]()
![]()
Mooi man…is dit jouw nieuwe 261?