Laat je Grand Seiko zien XI

Ja snap ik! Deze is ook niet super licht maar zeker prima draagbaar.

1 like

Doen ze dat ter plekke of moet hij opgestuurd worden? Ik denk erover om het gewoon zelf te doen. 5 van die batterijtjes plus wat siliconenvet voor de pakking kost nog geen 10 euro samen…

2 likes

Voor het eerst 2 seconden-hup. Moet dus een nieuw batterijtje in.

25 likes

Ik koop ook mijn horloges niet allemaal in de merkwinkel (Seiko Boutique bijvoorbeeld), maar bij een juwelier. Deze juwelier is altijd een Molequin dealer geweest (en is nog begreep ik), naar wat ik begrepen heb. Vandaar dat ik er ook naartoe ben gegaan om ook de kleuren te kunnen bezichtigen.

Ook die snap ik, maar zoveel kwaliteit vind ik er niet vanaf komen als ik eerlijk ben. De beleving van het cellovaantje helpt daar niet bij.

Yeah, opgestuurd. Was +/- twee weken. Maar zat nog in garantie dus ik ga er niet aan kloten :smile:

Ik heb nog nooit een Molequin gehad, maar goed leer bewijst zich over tijd.

Zeg me het eens over een maand of zes.

Dat zal in mijn geval te weinig zeggen aangezien ik teveel wissel.

Ja dan snap ik het helemaal. Zou ik me ook niet aan wagen :slight_smile:

Dan zou ook dit een explorer variant zijn, maar daar verschillen de meningen over denk ik.

20 likes

Haha ja, maar wel mooi👌🏻

33 likes

Nieuw in jouw collectie? Nice :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Al zo’n 1,5 jaar in huis Eric :yum: Nog altijd heel blij mee :heart_eyes:

1 like

47 likes

Mijn NA om de pols!

Tweede GS in de collectie, weer een kwarts. Maar dit keer met lume en meer gebrusht dan gepolijst dus iets meer gada (ook: 200m!)

38 likes

Mooie aanwinst! Enjoy

1 like

25 likes

En bedankt hé :rofl:

Ben nu ook lid van deze afdeling :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Potver mooi :star_struck: zeg !!! Hier in Nederland gekocht ? Ik heb er eentje gezien op Chrono24, maar meer ook niet :cold_face:

1 like

Ja via een bekende grijze dealer, dus net geluk gehad denk ik :smile:
Had hem nog nooit in real life gezien maar valt zeker niet tegen hoor :smiling_face_with_three_hearts: