Laat je Grand Seiko zien XI

Deze GS heb je toch met bloed, zweet en tranen weten te bemachtigen? Ik schat zo in dat je spijt gaat krijgen. Hij is echt schitterend.

6 likes

Wat een beauty!

1 like

Als dit zo is, dan zeg ik ook nee niet wegdoen. :+1:

Dankje! :pray:

1 like

Win!!!

1 like

Je hebt hem toch niet van Jaco overgenomen?

1 like

Bij mij betekent dat dat de beslissing eigenlijk al is genomen.

2 likes

Grazie!

Zou niet durven. :sweat_smile: Nee heb 'm bij Jeroen Wrist Candy opgepikt (nadat ie idd bij Jaco vandaan kwam).

3 likes

Dat heb je dan heel goed gedaan. Prachtig horloge

1 like

Van bij Wristcandy? Nu ik die foto’s zie ben ik nog meer verliefd erop …

1 like

Wij kunnen die prioriteiten niet inschatten. Maar als je hem echt met bloed, zweet en tranen hebt verkregen zou ik zeggen nee: de kater komt later.

Speelt de gedachte voor verkoop enkel om de prio’s, of überhaupt?

Dankje! :pray:

Kan ik mij iets bij voorstellen. :blush: :+1:

1 like

Nog wat spammen dan maar…mag het? :blush::pray:

37 likes

Poh man dit vind ik de aller-aller mooiste :heart_eyes:
Ik ken je prioriteiten niet ….
Maar eerste pure ingeving: houden.

Echt héél erg mooi!

Edit:

Nu wil deze:

Alweer! Eerder ben ik ervan kunnen genezen, laten we er voor nu maar het beste van hopen😬

26 likes

Lekker Daffie! Gefeli :partying_face:
Ook hier GS vandaag!

28 likes

Thx! En wat een klassieke beauty ook die van jou. :ok_hand:

1 like

Ja, dit is ook wel echt mijn horloge voor de net en naar kantoor.

Wel echt heerlijke kwalitieit en mooi onder de radar. Daar blinkt Grand Seiko voor mij in uit. Die van jou heeft dat ook. If you know, you know!

1 like

Dat…absoluut! :ok_hand:

Gisteren bij Tensen in Antwerpen geweest om de batterij van m’n SBGX261 te laten vervangen. Topservice en spotgoedkoop.

Meteen even wat GS’en mogen passen. Heb er wel 9 op de pols gehad. Kwam tot de conclusie dat de 40mm’s mij echt te groot vallen. Zonder echte bezel en dan op een 16,5cm pols vind ik de wijzerplaten gewoon echt te groot. Lug2Lug is meer dan prima maar de look bevalt me minder dan de kleinere modellen. Best jammer, want dan vallen héél veel mooie modellen af. In 37mm zijn er eigenlijk maar 2 die ik echt heel mooi vindt, en die zijn beide boven de 10k….

Eentje (de SLGB003) kon ik redelijk op de gevoelige plaat vastleggen:

De andere was in het onverbiddelijke juwelierslicht niet te vatten vond ik, maar was ook echt sensationeel. Dat was de paarse SLGB005.

Ik ga denk ik maar wachten tot GS met wat meer betaalbare 37mm’s uitkomt.

22 likes

:point_up_2:

@illewoare datumprobleem lijkt nu wel opgelost op de UFA.

3 likes