Ik denk dat die iets blauwer is maar niet echt te zien op de foto’s vrees ik
Middernacht, middernacht… Tja. In sommig licht misschien. Evengoed is het turquoise. Donker, maar toch.
Moeilijk te vangen kleur. Er lijkt voor een camera altijd meer blauw in te zitten.
Gefeliciteerd! Wat is je eerste indruk?
Mag ik mee? Alhoewel… Beter van niet
Top, afwerking is fantastisch, fijne maat. Enige puntje dat ik zou kunnen verzinnen is de dikte maar dat is bekend en is zeker geen showstopper. Als de caseback een mm of 2 vlakker was geweest zou het horloge nog mooier om de pols hebben gelegen. Maar zoals gezegd dat is echt zeuren.
Staat er een te koop in Luxemburg op Chrono24.
Als ik geen SBGX355 onderweg had had ik 'm gekocht, eerlijk is eerlijk.
Why? Misschien vind ik deze wel mooier! Iets meer karakter mannelijk body , door de kast.
De bracelet is ook iets sjieker
Ik zeker ook! Die blauwe secondenwijzer, de band, en die dubbele naam, heel gaaf!
@Tech-neut @Neyra ik vind de SBGV005 ook mooier… om precies die redenen die jullie benoemen.
Maar ik twjjfel soms over het formaat van 40mm. Liever net iets kleiner 36/37mm.
Als de SBGV005 wordt ingeruild voor een SBGX319, komt er wel weer ruimte voor een 44gs kast in kleiner formaat, waarschijnlijk een handwinder.
Grappig, ik heb echt heel smalle polsen maar de 44GS is een van de fijnst dragende 40mm kasten die ik ooit heb gehad.
Staat al een tijd te koop, dus das nie waar! ![]()
Blijft de beste, de sbgx319. Als ik de ‘juiste’ vind, koop ik 'm per direct weer.
Zeker weten! Gewoon lekker houden en van genieten! Wat is je pols maat?
Weird! Maar het staat nog goed ook!
![]()
Nee.
![]()
Ja! Die snap ik ook. Ik vind het opvallen hoeveel mooier ik 36 t/m 39mm vind om mijn “Ethiopische polsje”. Toch kan ik slecht afscheid nemen van sommige stukken…
Ongetwijfeld ga je genoeg kopers vinden voor deze jongen. Net als anderen denk ik wel dat spijt een factor kan gaan vormen in de toekomst.
Ach… dat slijt ook wel weer… na een paar decennia. ![]()
Zijn die er ook nog in andere kleur varianten of alleen champagne?