TK: Grand Seiko SBGP013 - 9F85 - donkerblauw

Enkel te koop!
Een super gave GS, van oorspronkelijk een ware ‘bekende’ Finse artiest, wie wil dat nou niet? Geintje, maar wel leuk en meteen mooie achtergrond muziek voor tijdens het lezen :melting_face: .
Helaas mag hij door omdat ik merk dat hij de afgelopen weken in de doos bleef liggen, en dat is zonde.
De wijzerplaat is prachtig inktblauw, maar transformeert naar een geweldige sunburst en magisch blauw bij het juiste licht.

Het horloge verkeerd in hele nette staat. Er zitten gebruikelijke sporen op de bezel (onoverkomelijk), maar dit is enkel in het meest ongunstige licht. Normaliter is het gewoon de bekende Zaratsu spiegeling. Ditzelfde voor de minieme haarlijntjes op de clasp, en wat deskdive op een enkele schakel. Geen butsen of diepe krassen.

Merk en model: Grand Seiko SBGP013
Diameter: 40mm
Leeftijd: 04-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07-2024
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Helemaal compleet. Dus inclusief doos, omdoos, rijstenvel etc…
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen regio Utrecht. Verzending kan, maar is voor rekening en risico van de koper
Conditie (krassen, werking etc): Goede staat, zie bovenstaande omschrijving
Soort uurwerk en kaliber: 9F85 met onafhankelijke urenwijzer verstelling.
Vraagprijs: € 1.799,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

In slecht licht en close up (!):

Maar normaliter gewoon:

Overige foto’s

41 likes

Wat animo maar niets concreet, dus…
Weekend up :slightly_smiling_face:

1 like

Over een weekje ben ik even op vakantie, dus voor de snelle beslisser gaat de prijs nu naar :fast_forward: €1725 inclusief eventuele verzekerde verzending. 1 : 1 transactie maakt een psychologisch bedrag van €1699 :slightly_smiling_face:

1 like