Onlangs gepast, deze SBGY035. Erg mooi maar het is me -ondanks die fantastische plaat - allemaal net iets té rood. Hij draagt prima met zijn 39,5cm en toont , zoals altijd, veel groter op de foto.
Door die zin werd ik benieuwd naar je collectie. Als zulk een mooie GS in de kluis blijft liggen vanwege de concurrentie, dan zegt dat wat over de concurrentie. Ik ben dus in “jouw collectie op één foto” even gaan kijken wat je hebt. Ik begrijp het nu wel. ![]()
Op de foto lijkt die 10 keer kleiner.
![]()
Hahaha! Thx! Nu snap je dus ook hoe ongelofelijk gaaf het is dat deze GS nu al twee weken non-stop pols tijd krijgt ![]()
De SBGA105 is inderdaad niet alleen dikker dan de quartzen, maar vooral “dikker”
Als je begrijpt wat ik bedoel. En zie de facetrand aan de onderkant van de zijkant. En de geborstelde facet tussen zijkant en bovenkant lugs. En de bezel heeft ook een klein facet aan de onderkant bij de aansluiting op de kast, waar die van de quartz gewoon recht is.
Haha, zal ik doen!
Ik zag de zijkant van de quartz en zag ook gelijk dat die bij de sbga105 veel dynamischer naar beneden tapert richting 1 punt. Heel gaaf die kleine verschillen.
OK dan! ![]()
Dank voor je verhelderend antwoord. Nu zie ik inderdaad de subtiele maar zeker ook duidelijke verschillen! Inderdaad net wat dikker ![]()
Prachtig horloge!
Ik ook. Hier een 355 incoming, maar dat is een heel ander horloge.
Ik ben hem op gaan zoeken. Gaaf dat ze dit zo opgepakt hebben. Voor die specifieke look is dat wel tof inderdaad. Niet heel de film zag ik, maar als je de gehele film een beetje op die manier filmt, kom je er wel mee weg. Stoer.
Kijk nou… ze hebben ook een ovale versie! ![]()
Ik heb mijn SBGN003 even op een Barton siliconen strap gezet. Want de meer dan een jaar geleden bestelde Steel Reef swiftlink - ik heb deze in de eerste batch al besteld - is nog steeds niet gearriveerd ![]()
Heeft iemand misschien een tip voor een 19mm FKM rubber band. De meeste banden - zoals de erg fijne Watchgecko Endurance Rubber Deployant ( wat trouwens een zeer betaalbaar alternatief is voor de Artem straps) - beginnen bij 20mm.
Die iets bewerken tot 19mm?
![]()
Prachtig! Hoe bevalt het blauw?
Twee fotootjes voor de sbga105 club! Matige kwaliteit, maar het laat de veelzijdigheid van de wijzerplaat zien.
Dank je!
Heel goed! Bijna zwart in matig licht maar mooie sunburst in buitenlucht/direct licht!
![]()
Gefeliciteerd! Prachtig horloge ![]()
de meeste 20 mm banden leer of rubber passen ook wel op 19 hoor: bandje op zijn kant zetten, mep met een hamer erop et voila!