Je GS is toch veel mooier ![]()
Prachtig ![]()
Damn
, stond die in het blauw? Helemaal gemist anders…
En terecht ![]()
![]()
Toevallig allemaal gehad, vast gehad, of nu in bezit. Mijn twee centen:
Helaas had ik daar liever gepolijste wijzers gezien omdat het soms wat weg viel tegen de drukke achtergrond. De wijzers zijn geborsteld met gepolijste facetten, en het gaat nog steeds prima om de tijd af te lezen.
Die heeft strak gepolijste wijzers, en die steken heel erg goed af tegen lichte platen. Uitstekend afleesbaar. Een NA topic volgt nog.
Ook gepolijste wijzers. Misschien in mijn optiek wel de mooiste Spring Drive ooit. En erg goed afleesbaar.
Ook gepolijste wijzers. Ik heb 'm niet gehad, maar wel vaak om wegens vrienden met snowflake.
Prima afleesbaar.
De SBGX263 die ik heb heeft dezelfde geborstelde wijzers met gepolijste facetranden als de SBGA413, maar die is wel über afleesbaar omdat de wijzerplaat heerlijk rustig is. Dat contrasteert als een malle.
En nu eentje naast de Sugess ![]()
Erg mooi. Gefeliciteerd!
Ik had het geluk dat ik een pb kreeg op een gezocht topic!
Ik heb alvast wat inspiratie muziek voor je om te gebruiken bij je NA
.
Yuki van Preparatory II (Brooklyn Youth Chirus). Die is errug mooi en gaat natuurlijk over sneeuw.
Geweldig. Ik vond de Shunbun een tandje groot, maar GS High Intensity Titanium is echt, echt een geweldig materiaal. Sterk als wat, licht, anti-allergeen, temperatuurneutraal… Maar goed, een NA gaat zeker nog volgen.
Kinderkoren vallen voor mij al af sinds ik zelf kind was, dus dat wordt 'm helaas niet. Ik ga wel even een versie van dat lied opsnorren wat me beter past. Dat wel. ![]()
Zo ontzettend mooie versie… Moet er ook nog eens komen zoiets (maar dan pakweg 37mm voor mij).
Ja dat zou helemaal mooi zijn.
37 zou echt de sweetspot zijn. Toch kom ik met 16,5cm polsen nog redeljjk goed weg met deze 40mm.
Het draagt heel comfortabel.
Misschien toch nog eens opnieuw een 40 om de pols slingeren om te beoordelen. ![]()
Mijn pols is tussen de 16 en 16,5 cm ergens en ik deze draagt inderdaad top. Net zo comfortabel als een 36mm datejust. Wat voor mijn pols de referentie is qua draagcomfort.
Voordeel van de quartz 40mm is dat die lekker plat op de pols ligt en daarme mooi aansluit waardoor het geheel veel minder lomp draagt en oogt.