Laat je horloge zien met een Latte Macchiato, een fles Braziliaanse koffiebonen, een Mission luidspreker en een rode kater.

In de meeste “laat je horloge zien met…” topics zit weinig uitdaging. Deze is misschien wat “pittiger”. Ik ga er van uit dat dit een zeer kort topic wordt. Het biedt mij wel de mogelijkheid om jullie allemaal een fijn weekend te wensen :+1::face_with_hand_over_mouth:

59 likes

Als je ons allemaal eens uitnodigt kan dit een zeer lang topic worden :beers::sunglasses:

Dankjewel, voor jou ook een fijn weekend gewenst :+1:

9 likes

Ik weet niet welke kleur mijn kater heeft. Hij voelt zwart aan.

19 likes

Je weet wel weer wat voor en achter is ? :smile:

6 likes

Tuurlijk! Zo lekker ontbijten in de stad. :tada:

2 likes

:joy::joy::joy:

1 like

:joy:

1 like

Je hebt je horloge verkeerd om. Ook fijn weekend gewenst!

1 like

Zo! Gitzwart wel deze ja. Gedeelde smart is halve smart :love_you_gesture:

4 likes

De foto gaat me niet lukken, maar ook een fijn weekend gewenst. Ik heb trouwens een week vakantie. :tada:

1 like

Het gaat bij mij mis bij de speaker, de rest zowaar allemaal in huis :joy:

1 like

Ik vind het zo saai worden als iedereen dezelfde foto gaat plaatsen, maar dat is mijn mening…

1 like

Ik ben verbaasd. Ik dacht dat iedereen zou vastlopen op de fles Braziliaanse koffiebonen :face_with_hand_over_mouth:

Is dit clickbait?

Ik ben net de boer op gegaan voor een fles koffiebonen, de rode kater van mijn buurvrouw, de latte macchiato en een Mission luidspreker.

Maar ik heb na dit alles mijn horloge nog steeds niet kunnen “laten zien”. Zo blind als een paard!

Jij ook een fijn weekend :slight_smile:

4 likes

De Braziliaanse koffie bonen van Brandzaak (aanrader) kan ik zo in een lege fles gooien, die was makkelijk :wink:

2 likes

Ik denk dat ik m bijna heb!
Ik mis alleen de rode kater, speaker, latte machiato en koffiebonen. :smile:
Fijn weekend :v:t2:

9 likes

Ik doe in ieder geval mijn best…

10 likes

Een gouden Rolex om een blikje bullit…

Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zien :joy::joy::joy:

11 likes

Lekker man vruchtenhagel. Jij weet wat lekker is.

3 likes

Dan ben je echt lekker gewoon gebleven he?! :wink:

2 likes