Laat je horloges van max. 100 euro zien

Is een aftermarket wijzerplaat, speelt erg leuk met licht.
Leuk horloge voor het geld :smiley:

1 like

Er is genoeg te zien iig :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat was m’n volgende vraag idd haha. Mooi man :+1:t2:

1 like

Mijn eerste horloge wat ik hier heb overgenomen.
Is de ex van @ElderRuwy :+1:

2 likes

kan je dan niet beter 2 horloges kopen van onder de 100e en 1 horloge van 1k? kan je op den duur blijer van worden dan 12 van hetzelfde in een doos

Vandaag voor het eerst in lange tijd nog eens de Basis Sport om. Gekocht als defect voor weinig, met veel geduld terug in werkende staat gezet en met een nieuw €8 AliExpress bandje er op, zou die nog net in een “Laat je horloges van max 50 euro zien” thread passen ook.

Maar ziende hoe weinig polstijd die krijgt, zal die wellicht ergens online gezet worden voor het einde van het jaar. Jammer maar helaas, ik kan wel genieten van het luide penankergetik op kantoor :slight_smile:

5 likes

Vorige maand aangekocht voor € 10,- of zo. ARSA 17 jewels uit… jaren '60?
Loopt prima.

10 likes

1 like

Deze tweedehands op eBay járen geleden, Ik denk dat de verkoper zich vergiste door 'm met een vanafprijs van € 50 aan te bieden, maar het leveringsgebied was alleen Nederland en toen ik 'm ontving, zaten er extra links bij van een Rolex dameshorloge, dus die moesten weer terug (voor mijn kosten) en kreeg voor zijn kosten de juiste links. Maar achteraf, zat hij in de zelfde provincie (Gelderland) en had 'm daarom zelfs gewoon kunnen ophalen voor…€ 50, de startprijs! Kwamen dus nog verzendkosten en retourkosten schakels bij, maar ben er nog steeds erg blij mee, 1 schakel mist een “collar” van het pinnetje, daar moet ik nog achteraan…

De volgende was ietsje duurde, iets van € 59 of zo en kwam op een rubber duikband. Ik had nog een leuke band die mijns inziens beter staat…

De volgende was heel goedkoop, namelijk gratis, met dien verstande dat ik de oorspronkelijke eigenaar de helft terugbetaal indien ik deze ooit mocht verkopen. ik heb voorlopig geen plannen, is veel te leuk!

De ret van de “goedkoopjes” zijn allemaal verkocht, weggegeven etc…

3 likes

Vooral die bovenste Citizen is leuk.

1 like

Vostok duiker op nato. Paar jaar geleden gekocht voor minder dan €100 en neem hem meestal mee op reis. Ideale vakantie beaters.

5 likes

Kunst! Omdat dit een horloge is die je nooit voor dit geld te pakken krijgt in goede staat! :joy:

1 like

€ 65.

8 likes

Was die minder dan 100 EUR? Die retailprijs ligt ergens rond 650-800 EUR, geloof ik. Zag hem nu toevallig bij Serious Watches aan 250 EUR voor Black Friday. Hoe draagt die? Lijkt me behoorlijk groot (lug to lug). Of valt dat nog mee?

Ooit deze calvin klein infinite op jomashop gekocht voor 72 euro plus nog 22 euro voor verzending en invoersrechten…

Geweldige deal voor een eta 2824 automaat gemaakt in biel…

Mijn eerste zwitserse en stiekem mijn favoriete horloge vanwege zijn neutrale uitstraling, lage prijs en heerlijke weggewerkte vlindersluiting…

OG link voor specificaties, was dus ooit 79 dollar

1 like

Fijn horloge alles klopt en goede afwerking met uitstekend 2824-2 eta uurwerk :slightly_smiling_face:

1 like

Vorige week deze gekocht via een veiling. Komt volgens mij uit de jaren 60’… leuk ding voor weinig geld + een beetje nostalgie…!

4 likes

39 euro in de Ali sale. Seiko VK64, saffier glas en prima afgewerkt. Dan begrijp ik niet waarom bijvoorbeeld een Dan Henry zoveel duurder moet zijn.

5 likes

Ik heb hem uiteindelijk nog besteld, een half uur voor de deadline. Aan minder dan 100 EUR heb ik hem niet gevonden, maar 249 vind ik nog steeds een koopje voor wat je krijgt. Florian Tresler zelf is ondertussen wel failliet gegaan heb ik gelezen, ergens in augustus. Maar zo’n ETA uurwerk kan ook wel elders onderhouden/hersteld worden indien nodig. Donderdag zou ik hem moeten hebben. Ik heb wel gekozen voor de zwarte uitvoering.

Ik ga eerlijk zijn, wat een lelijk horloge, dat merk… lijkt wel aliexpress horloge…nee voor dit geld kan je tog wel beters halen…

1 like