Laat je (jouw) horloge elftal zien

Ik trap af met mijn Seiko elftal! Klik op de foto voor (tekst) details! :stuck_out_tongue_winking_eye::ok_hand::+1::+1::+1:

13 likes

Hoe bepaal je de opstelling?
De keeper is degene die je altijd wilt houden en de aanvallers kunnen gewisseld worden als je ze moe bent?
Kan wel een paar jaartjes duren voor ik een elftal kan posten hier…

4 likes

Potverdikkie, die twee centrale verdedigers en die midvoor zijn echt ijzersterk.

En die spits,… dat is toch die uruguayaan van Barcelona: Luis Hoelaatis?

6 likes

Ik heb geen elftal, alleen 3 wisselspelers :grin:

12 likes

Even kijken naar het bijschrift op zijn foto. Zo te zien is de GS de ‘keeper’ in figuurlijke zin maar die staat hier aanvallend opgesteld :wink:

SAT, leuk idee! Ik heb alleen geen elftal. Welke sport kun je met zijn vieren uitoefenen?

2 likes

Curling

3 likes

Mijn reservespelers en de coach zitten in de dug out :joy::joy::+1:.

De coach heeft immers zijn draai gevonden

image

10 likes

Nope mijn ‘keeper’ blijft! Van mijn moeder geweest

1 like

Beachvolley

1 like

Als je denkt dat het niet gekker kan…

Haha, maar ik moet er wel om lachen! :smile:

Het nationale Seiko 6139 elftal, allemaal een 6139 hart kloppend van binnen. Ik speel in een 4-4-2 met een midfield diamond.

edit: oh wacht ik dacht ik er precies 11 had. Maar ik heb er 12 want er zit nu nog 1 om de pols :upside_down_face::upside_down_face:

9 likes

4 4 2 in een kommetje :sunglasses:

mijn 2 spitsen :smile:

1 like

Ik weet dat @koekoek hoogst waarschijnlijk twee elftallen kan opstellen :joy::+1:. Wel de tijd nemen en fotograveren he :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Enschede heeft ook een elftal opgesteld, klik op de voorste voor het detail😀!

6 likes

Volgens mij kan @koekoek een heel wk organiseren met verschillende, allen even prachtige, seiko’s.

3 likes

Mijn certina elftal, inclusief bankzitters😁

12 likes

Jouw collectie is stiekem héél rap uitgedijd. Heb je soms een voorkeur voor witte platen, trouwens?
Ziet er uitstekend uit :wink:

1 like

:point_up_2:

Bijna goed het is zijn broer Ge’eS Hoelaatishet :joy::ok_hand:

1 like

Oh ja, natuurlijk.
Ik haal die twee altijd door elkaar. :joy::joy:

En deze is voor de scheidsrechter😅

3 likes