Alle kinderen lijken momenteel helemaal in de ban van ‘Looms’ maken. Zelfs verkopen (
Laat je watch en Loom zien
Alle kinderen lijken momenteel helemaal in de ban van ‘Looms’ maken. Zelfs verkopen (
Laat je watch en Loom zien
Heb een knalroze
Ik zal straks mijn dochters eens aan het werk zetten…
, en een knap horloge, dus ik vergeef je lol
Die van mij is gemaakt door een vriendin van mijn vrouw die in al in de twintig en nog aan het Loomen geslagen
Zoiets?
Heb er gisteren op het feestje dat mijn kleindochter ter ere van het behalen van haar diploma gaf, diverse voorbij zien komen en dat zaten idd mooie exemplaren tussen,
Maar ook voor een vent van bijna 80 jaar?
Daar moet ik nog even over na denken.
Heb er gisteren op het feestje dat mijn
kleindochter ter ere van het behalen van haar
diploma gaf, diverse voorbij zien komen en dat
zaten idd mooie exemplaren tussen,
Maar ook voor een vent van bijna 80 jaar?
Daar moet ik nog even over na denken.
Hoe ouder hoe gekker!
Ok, ik doe mee
Ok, ik doe mee
Stelletje nichten hier bij elkaar zeg!
H47 Schreef:
Stelletje nichten hier bij elkaar zeg!
Mijn dochters van 10 en 6 jr. bieden mij ook telkens deze bandjes aan, “papa wil je deze dragen”, maar ik weiger, mij niet gezien met zo’n bandje. Jullie veel plezier ermee!
Fijn weekend,
Mijn dochters van 10 en 6 jr. bieden mij ook
telkens deze bandjes aan, “papa wil je deze
dragen”, maar ik weiger, mij niet gezien met zo’n
Mijn kinderen zijn nog jonger. Dit kan ik ze niet weigeren!
Bovendien hoef ik ze maar even om.
HEAR, HEAR!!!(tu)(tu)X(X(
De klok maakt veel goed.
Ik heb gewoon een hele knappe vrouw dus geen
grapjes over de kleurhttp://i1051.photobucket.com/albums/s434/walter196
3/fovvto_zps7aa1bc64.jpg
Tot vandaag was ik mij niet bewust van het fenomeen “loom”. Maarruh, niets voor mij
Bij deze die van mij.
Ach is toch leuk als dat pruts werk van die kinderen.
Maar die van jou Sprinter, past wel heel erg mooi bij je Seiko !
Gisterenavond was ik bij vrienden, en toen het woord '‘Loom’ icm horloges werd genoemd, ging dochtertje Tessa van 11 onmiddellijk aan het werk!
De resultaten in de gauwigheid geschoten:
Ik zal even overleggen met Tessa of ik deze blauwe nog kan ruilen met een betere match blauw met dit horloge:)
Als extra bonus kreeg ik ook nog een roze bandje van die lieverd!
Hahahaha ik vind het leuk…
Heb zelf geen kinderen dus ook geen Loombandje maar vind het wel geinig.
Ik weet nog wel een leuke anekdote van een paar jaar terug, toen liepen mijn vriendin en ik over een Amsterdamse markt en in die tijd was het helemaal hip om een gekleurde streng in je haar te hebben.
Op die markt zat een klein vrouwtje dat dus te doen tot er ineens een groepje “nogal fors en nors uitziende” motorrijders aan kwamen lopen.
Uiteraard zag je de bekende vooroordelen op ieders gezicht en dat vrouwtje zag je slikken toen die groep dan ook bij haar stopte.
Een klei meisje van , ik schat haar een jaar of vijf/zes nam plaats en wilde een roze streng in haar haar.
Op zich niets vreemds totdat ze zei dat haar vader dat ook moest doen.
Even voor de beeldvorming; een nogal groot en breed motorrijderfiguur, meter breed, twee meter hoog, kilootje of honderd en onder de tattoo’s…
Verliet dus de kraam met een roze haarstreng op zijn hoofd… Omdat z’n dochter dat nou eenmaal leuk vond…
Geweldig !!!
Moraal van het verhaal…
Hoe groot en stoer je ook bent… Als je dochter het wilt … Dan doe je dat !!
Pieter…