Laat je New - Old - Arrival zien!

Weet niet of dit topic al bestaat… TLTG… maar:

Ik heb recent een horloge teruggekocht wat ik een aantal jaar terug via HF verkocht had.
Ik bedacht me dat dat in 9 jaar flipperitis en 100+ horloges verder maar 1 keer eerder gebeurd is.
Ik heb vaker een bepaald model meerdere keren gehad, maar ik heb het over echt hetzelfde exemplaar.

De eerste was een Doxa Sub 1200T Sharkhunter (inmiddels ook al weer lang gevlogen).
Deze week na 4 jaar mijn oude Rolex Explorer II 16570 Polar terug om de pols mogen slingeren!

Wie heeft er nog meer re-buys gedaan? Und warum?

:+1:t2:

6 likes

@Dannyvanc kom er maar in!

1 like

Wat een mazzel dat je 'm terug kon kopen dan zeg. Ben wel benieuwd: meer betaald? :innocent::grin:

Ik heb maar een paar horloges die ik eerder had weer teruggekocht, niets in verhouding tot de tientallen recidive aankopen: het zelfde model opnieuw kopen :roll_eyes:

3 likes

Haha. Ietsje… :grimacing:

Ja die neiging heb ik ook wel eens…
4x mm300 3x gmt-master 4x explorer2 5x doxa sub :joy:

1 like

Nou die explorer begrijp ik, das een grail aankoop :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:
Veel plezier er weer mee!!!

1 like

Zeker!!
Was een behoorlijke tijd bezig met het aankopen van de Sinn 556i (b).
Eindelijk gekocht en binnen 3 weken weg.
De onrust om weer andere horloges te kopen was te groot én ik had toen naast de Sinn ook een GS.
Enfin een half jaar verder en veel onrust zie ik mijn Sinn weer te koop staan.
Teijfel twijfel twijfel: had hem niet voor niks verkocht echter ik wist nu ook om welke redenen. Dat had niet zoveel met de Sinn zelf te maken. Lang verhaal kort:

6 likes

En als je hem ooit weer kwijt wil dan hoor ik het wel :wink:

1 like

De Seiko SARX035. Laatste via Ten2Two binnen kunnen hengelen.

2 likes

Nog geen enkele keer iets terug gekocht. Er zijn 2-3 horloges die ik zou overwegen ooit terug te kopen. De kans om dezelfde terug te vinden zal echter nihil zijn.

1 like