Ik zit steeds vaker te denken over een vierkant of rechthoekig horloge voor in mijn collectie.
Ben niet zo goed bekend met de opties, behalve de obvious ones, zoals JLC Reverso, Tag Heuer Monaco etc. Maar verder??
Ben dus benieuwd wat jullie allemaal in de doos hebben. Ook benieuwd naar de onbekendere merken / microbrands.
Dus laat zien, laat zien!
Tank Américaine ref. 1730 uit 1999
En voor de dagen dat ik niet teveel wil nadenken of ik ergens tegenaan ga stoten oid en geen zin heb om de tijd te verzetten de SWR052P1:
Denk er soms nog wel eens over na om een Reverso Classique toe te voegen, maar ik weet niet of ik dan én de JLC én de Cartier zou kunnen rechtvaardigen in dezelfde collectie. Wie weet wat de toekomst brengt
Mooie voorbeelden! Er zijn er hopelijk nog veel meer! Heb zelf ook een grappig voorbeeld gevonden: lip. Had er nog nooit van gehoord.
Ik was toevallig laatst bij mijn kleermaker toen mijn oog viel op zijn pols. Hij had een prachtige vintage lip om. Leek een beetje op deze foto maar dan met wat meer patina.
Ik kende het merk ook niet maar ze hebben leuk spul!
Die Seiko’s zijn mooi. Vintage?
Nee het zijn geen vintage maar uit de Recraft serie.
Kastmaat?
Ik ben ook wel benieuwd! Ik zat er laatst ook aan te denken om eens te gaan oriënteren naar een rechthoek (tank) model voor in mijn collectie
Later bedacht ik mijzelf dat ik er één heb, een Emporio Armani. Ik merk alleen dat men er hier op het forum niet echt warm op loopt .
Hier een plaatje van internet omdat de mijne momenteel uit elkaar ligt:
Maar ik ben wel benieuwd waar de andere forumleden mee komen.