Gave collectie, inderdaad lekker afwijkend. Van sommige merken wist ik niet eens dat er horloges waren zoals Boucheron. Maar vooral die Genta en Pasha zijn er gaaf zeg geniet ervan en blijf vooral je eigen koers varen
Mooie horloges!! Bedankt om te delen!
Top dank je wel! Montblanc heeft ook mooie horloges. Dit bedoel ik dan,laten ook jullie afwijkende merken/collectie zien😊
Dat horloge, Reflet van Boucheron met gepatenteerde onzichtbare sluiting bestaat sinds 1947, Édith Piaf heeft 20 stuks ervan gehad. Veel draag comfort, ik heb in totaal 4 van gehad. Apple Watch heeft met zijn band wisselsysteem hierdoor geïnspireerd lijkt mij
hele leuke collectie. stijgt boven het gemiddelde uit.
Dank je! Nou dat is ook weer persoonlijk hè😊
Heb op HF ook veel geleerd over Japanse en Duitse merken. Maar vind afwijkende merken, voor HF begrip althans, mogen ook wel eens gezien worden.
René Boivin Solstice
Zo fout, maar stiekem wel leuk!
Tja inderdaad, daar hou ik juist van😂 zij hadden ook een kant goud en andere kant staal met minuten aanduiding.
Respect hoor.
Mijn grootste afwijkende horloge is een ouwe vintage accutron met een witte minute track dial die een beetje love-or-hate is. Niets in mijn collectie haalt het bij dit soort klatsers.
Laat het toch eens zien😄
Die witte minute track, die metalen rand om het glas en de indexen vallen niet bij iedereen in de smaak.
Ik vind m fantastisch
Zo extentriek is die Longines niet
Gaaf horloge wel!
@koekoek heb jij nog een Vanac ofzo? Iets met facetglas in een afschuwelijke kleur?
Niet excentriek inderdaad… Bijzonder wel
Thanks . Excentriek.
Leuk! Aparte horloges, DMH ken ik niet, is nog een Nederlands merk ook👍 En die Longines heeft nog historische waarde!
Nou, Universal een mooi merk hoor! Typisch ontwerp uit de 70’s?
Het horloge is van 69. Het design is ook van die tijd
‘69 interessant, Gerald Genta was dus niet de eerste die geïntegreerde band introduceerde. Weer wat geleerd.