Had hetzelfde. En hoewel de kleine comfortabeler zit, vind ik de originele em meer karakter geven.
En bedankt,ik was er helemaal uit voor aankopen in 2019.Nu moet ik deze er ook weer ergens tussen proppen
Graag gedaan. Ga je lol aan hebben
Wauw!
Prachtig horloge hoe is de mast 45mm ??? Zou toch erg groot moeten vallen maar heb niet dat idee als ik ze zo voorbij zie komenâŚ
Yep, 45mm. Het horloge is idd best.fors. de lijnen zijn dusdanig dat.ze op plaatjes niet gelijk als een⌠tw steel stoeptegel ogen.
Hetzelfde geldt voor om de pols. De gepolijste lugs zorgen er voor mij optisch dat de klok niet zo overduidelijk zo groot is.
Maar vergis je niet. Het is een groot en hoog horloge, en hij heeft behoorlijke worst precense.
En ik maar denken dat het om de pols al een groot horloge was
Ja die verdraaide predictive keyboard en mijn neiging om af en toe engelse termen er tussendoor te gooien, gaan niet altijd goed samen
Vrouwen vinden dat wel opwindend als er een horloge omheen zit
Eindelijk weer om gedaan? Na een periode van weken waarin je dacht dat het ongeluk zou brengen? Ouwe bijgelovige hippie?
Nee ik draag hem zowat dagelijks deze, eerlijk waarâď¸
Snap ik. Super mooi. Zo met die diepzwarte wijzerplaat en sierlijke wijzers. Kortom: zoals een Pellikaan hoort.
Wat is dat? Heulen met de vijand?