Laat je Pellikaan zien

Vind dat zachte gelige van de lichte Flying Dutchman anders ook wel heel erg fraai, warm tintje dat zeker ook heel mooi bij de herfstkleuren past. Die kan die 45mm dan ook gewoon heel goed hebben, sterker nog, kleiner moet hij mijns inziens niet worden.

2 likes

Die is ook echt gaaf.

1 like

Poosje stil hier. Tijd voor een plaatje.

12 likes

Ouwe foto, maar toch…

4 likes

Geduldig wachtend op zijn kleine broertješŸ˜‰!!!

11 likes

Ik hoop dat het hier inderdaad drukker wordt. :hugs::hugs:

4 likes

Tot die tijd:
(zag pas net dat er ā€œDutch Madeā€ op de dial staat) :joy::love_you_gesture:

11 likes

Nog even, en dan gaat dit topic ontploffen. :boom::boom: :blush::hugs:

2 likes

Ik vind het een schitterend merk, erg mooie kast en die wijzers zijn echt top. Net pelikanen.
Volgens mij staat hem elke band, echt een swap horloge
Ik snap alleen niet waarom de verticale lijn tussen peli en kaan zo verrekt krap moet zijn.
Dat verknalt de hele plaat voor mij, ik denk niet dat ik eraan zou kunnen wennen.

20190420_181937

6 likes

En bedankt :joy:, nu kan ik dit nooit meer, niet zien.

2 likes

Ach, zet ik mijn leesbril even af :joy:

2 likes

Sorry…:joy::joy:

Ik zou bijna wensen dat Ik er een had, dan zette ik hem af en kocht een pelikaan… :joy:

2 likes

Dat is voor mij ook het probleem, anders had ik al lang de Pellikaan bij @Triplock gekocht :wink: ( keek er daarstraks nog naar :sunglasses:)

2 likes

Ben al weken aan het kijken en twijfelen, mede ook door het formaat deze twijfel is nu over. Gaat hem helaas niet meer worden :slightly_frowning_face:

Maar als daar een halve niet doorgetrokken lijn zit, is het ook geen gezicht. Dusss

1 like

Ik denk dat dat welzeker mooi zou kunnen zijn, er zijn meerdere oplossingen mogelijk.

Maar Ik ben er van overtuigd dat ze alle mogelijkheden tot in detail ontworpen en geprobeerd hebben en dat dit voor pelikaan de beste en mooiste oplossing is. :+1:

Ik blijf het alleen zien en niet mooi vinden.
Die ene ergernis waarom je een horloge niet zult kopen; het zou zomaar een topic uit de topic generator kunnen zijn. :joy:

2 likes

Ligt het aan mij of heeft de mijne dat minder? :thinking:

5 likes

Ik zou inderdaad haast zeggen dat deze het minder heeft.
En toch stoort het me dat de naam zo krap doorsneden wordt.
Maar die wijzers… pfffff schitterend.

2 likes